Citaat van: Mcorp op maart 05, 2026, 13:41:5990% van dat soort spullen komt gewoon uit China, en bedrijven geven altijd aan dat het daar niet vandaan komt meerdere dealers gehad die zeiden dat het niet uit China kwam...........vandaar dat ik het nu daar zelf vandaan haal.
Op zich heb ik geen probleem met spullen uit China. En ben overtuigd dat ze daar ook goed spul maken.
Doch, en misschien ben ik nu bevooroordeeld maar de kabel en connectors voelen en ogen goedkoop, in vergelijking met bv mijn kabels van Monster en Audioquest.
Ik heb 1 van de RCA connectoren even opengedraaid, en de afwerking is netjes, maar op het eerste zich lijkt het me vooral show. Zo is er 1 grote krimpkous over het soldeerwerk gedaan.
Enige die de behuizing van de connector zou kunnen raken is de massa, en die is sowieso daarmee verbonden, dus snap het nut daarvan niet goed behalve dat het de indruk moet wekken een goed afgewerkt produkt te zijn. Dat dit wordt gedaan rond de kern begrijp ik, maar dat kan ik niet controleren zonder die krimpkous te verwijderen. Ga ik niet doen, de kabels werken en we gaan het daarmee moeten doen.
Het is niet omdat de connectoren en het vlechtwerk niet aanvoelen zoals ik gewoon ben dat het geen goed product kan zijn.
Op basis van wat ze op hun site claimen kan ik niet zeggen dat het geen waar is, maar hun verhaal aan RHK waar ze mij eigenlijk een leugenaar noemen, doet mij serieus twijfelen aan hun verkoopspraatjes.
Ook het feit dat in de tracking nadat RHK gisteren vragen ging stellen het adres verdween is meer dan verdacht.
Wat mij betreft de eerste en laatste keer dat ik een kabel van hen kocht.