Na wat heen en terug geschuif in de tv kast omdat het surround nog niet was wat het zou moeten zijn, bleek dat ik de surrounds en de heights (Atmos) verkeerd om had aangesloten op de achterzijde van de 1575. Vond het al gek dat de Atmos speakers ineens bij alle weergaves hoorbaar aanwezig waren

. Dus nu wel de surround speakers op de front ingang geplugd en de heights op de surround ingang. Zoals eerder gezegd, waren de front ingangen op de 1575 vrijgekomen, vanwege de front aansluiting op de nieuwe 1582. Blu-ray MI Rogue Nation even opgezet en de Atmos speakers doen nu beter mee. Ga terloops nog wel een nieuwe Audyssey meting doen.
Wat stereo betreft, wat ik eigenlijk als 1e zou moeten noemen, heb ik echt wel een verbetering bereikt met de aanschaf van de 1582. Ik heb tevens gebruik gemaakt van de XLR gebalanceerde aansluitingen, daar die ook op de 1582 aanwezig zijn. Daartoe een set knappe MIT Proline MI-330 Shotgun XLR kabels voor gebruikt, die ik al eens eerder had gekregen vanwege overcompleet.
Een ruimer, gedetailleerder, en nog dynamischer geluid is daarmee bereikt en het blijkt dus dat de B&W's nog meer in hun mars hebben. kippevel. Blij mee.
En oh ja, de Rel blijft gewoon, die doet lekker evengoed subtiel mee.