Citaat van: Audiophylia Nervosa op maart 17, 2023, 14:33:02Op zich bevallen ze wel goed, een goede luistersessie moet ik nog doen maar vooralsnog klinkt het helemaal niet verkeerd.
En of ze laag staan, dat kan niet anders, dit is de stand waarop deze speakers hun ding moeten doen.
Na een aantal dagen "intensief" luisteren is toch wel duidelijk geworden dat wel hele mooie luidsprekers zijn en heel goed presteren, maar het vervelende is dat ik onlangs de Magnat Sigma 800 set heb aangeschaft en dat met die speaker toch wel alles op zijn plaats valt. Alles is in balans, hoog, mid en een geweldig mooi laag.
En dan met name dat laag (niet al te bombastisch) is hetgeen ik mis in mijn gehoor. Iemand anders kan al heel erg tevreden zijn met wat de Spatial presteert, maar voor mij is dat net iets te weinig. En een subwoofer erbij plaatsen is voor mij geen optie.
Ik vind de looks wel heel erg mooi en ook de afwerking is super maar deze gaan toch ter zijner tijd de verkoop in.
Nu weet ik ook dat ik niet de luisteraar ben voor een Open Baffle systeem, als je het niet probeert, kan je er ook niet over meepraten, toch?