Na vele voor mij dan ook hier maar eens mijn set!
Het totaalbeeld:
De sub (van marco op dit forum overgenomen
) en 1 van de magnat vector 55's die als rear's fungeren
En dan hier de set op een leenbakker meubeltje (nog bedankt voor de tip marco
)
Met links de zwarte, door hal9k himself gereviseerde, pm84mkII waar ik nog steeds heel dik tevreden mee ben.
Het vertikaal staande, in het midden verkerende doosje is de Beresford DAC die fungeerd als scheiding van mijn pc-->pm84
Dan hebben we rechts de sr5200 voor films met daarboven de philips dvd963SA voor SA en normale cd's (dvds vind ie niet meer leuk)
Een plankje hoger is de Vifa Carat Center. (met daar pal bovenop een dvd speler van 35 euro om mn films te kijken want mn 963 doet daar helaas niet meer aan mee
)
Hier nog even een close-up van de vifa vivace '94 (beste aankoop ooit in mijn leven qua elektronica tot nu toe)
En dat was dan mijn budget set die naar mijn mening heel erg ver meekomt in de wat duurdere setjes! Ik ben er iig erg mee in mijn nopjes, en het klinkt na de verhuizing naar een wat grotere ruimte toch wel minstens 2x beter
Voor de toekomst misschien een betere cd-speler (al denk ik wel dat ik daar aardig voor in de buidel moet tasten want ik vind deze stiekum wel heel erg goed) en een nieuwe tv, maar ik kan voorlopig goed uit de voeten zo
EDIT:Nieuwe TV