Zaterdagmorgen in September, een echte zaterdagochtend in Nederland, grauw en grijs en het plenst. Met een zucht kruip ik achter het stuur, als ik ergens geen plezier aan beleef is het rijden in de regen. Na anderhalf uur rijden, parkeer ik de auto vlakbij Bert zijn woning.
Uiteraard werd ik verwelkomt door gastheer Bert en voordat ik kon zitten had ik al een glas koffie en een bordje met een appelflap erop

Zo mijn humeur was meteen flink omhoog geschoten!
De laatste tijd ben ik wat vaker bij Bert geweest, ik was al onder de indruk van de focals in combinatie met de Accuphase, maar direct viel mij de rust op van de eerder omschreven combinatie met de Aurender. De huidige set laat de muziek alles doen qua geluid, maar is gewoon de baas erover.
Zoals Jurgen al schreef, klinkt het allemaal strak en ruimtelijk, het geluidsbeeld komt los van de focals op een prettige en wenselijk gevoel. Bert liet onder andere Herman Brood horen met het vaak gecoverde 'My way', ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen en kippevel.
Jurgen liet ook nog wat 'electronische' muziek horen, wat ook zeer fraai werd afgespeeld, maar ook mijn nieuwsgierigheid trok. Het gaat voor nu wat te ver om de muziek allemaal te noemen (was erg veel

)
Kortom het was een zeer geslaagde M&G, met een top set en een fantastische gastheer!
Bert, ik zou niet weten wat je nog kan aanpassen, zodat je nog duidelijk een verbetering kan waarnemen.....