Na 2 maanden de Node2 te hebben valt het me echt op dat ik meer geniet van de set.
Streamdienst is Spotify geworden, een verschil tussen Tidal en Spotify nam ik hier niet waar.
Doorslaggevend was het gebruiksgemak en het feit dat ik enkele artiesten gewoon weg niet terug vond op Tidal (lokale minder bekende bands die wel op spotify terug te vinden zijn).
Ik geniet niet alleen meer van de set, het valt mij ook echt op dat er op lagere volume's van valt te genieten.
Maar wel bij de meer vocale en rustig muzikale muziek gerne's.
Hardrock en dergelijke is dus enkel voor in de auto

Maar, jazz, blues, indie rock a la Alt-J en dergelijke lukt wel op lage volumes.
Elektro, house etc mag ik niet van klagen, als dit speelt staat het volume sowieso harder

Ook is er een Rega Apollo cd speler bijgekomen. Tweedehands op gebotst, was enkele minuutjes rijden van mijn werk en niet duur. Momenteel speelt hier voornamelijk de Node en sporadisch de Apollo.
Draaitafel is dus ook wel aan een upgrade toe,... Want dit is nu echt al een tijd geleden.
Maar eerst zou ik graag de stands willen veranderen. Heb al zitten denken om zelf -lees als mijn broer- houten stands te maken, eventueel met vanbinnen zand in om ze goed zwaar te maken

De Rega versterker is echt een pareltje voor het geld, nu in combinatie met de node2 als bron en de SCM11 als speaker komt er veel meer rust in mijn hoofd. Even van het padje af en weinig tijd doorgebracht met genieten van de set. Altijd was er wel iets wat niet ok was. Dat is nu weg en dat is best een fijn gevoel.