Ik sluit me aan bij William en Rob. Dat was m'n review
Vanochtend eerst richting Rob om hem op te halen.
Daar eerst onder het genot van een bak koffie geluisterd naar z'n huidige set achter de Totem Sttaf's.
Hele mooie set met een zeer mooi geluid. Altijd weer verrassend hoe een volwassen geluid er uit de Sttaf's komt, erg mooie luidsprekers.
Daarna door richting Robert voor de eigenlijke M&G.
Daar aangekomen welkom geheten door Robert en William.
De set stond ondertussen al zachtjes warm te draaien en tijdens dat warm draaien lekker bijgepraat en de verschillende onderdelen van de set bewonderd.
De Tannoy's zijn echt schitterende meubelstukken met een hoog pride of ownership gehalte.
Ik spreek hier over meubelstukken, want ze zijn echt schitterend afgewerkt, waar veel merken niet aan kunnen tippen.
De nieuwe PM11S3 is echt een beest van een versterker, erg stoer uiterlijken zoals gewend van de 11/14/15-serie prachtig afgewerkt.
Waar Robert de SA15S2 de laatste tijd meestal als DAC inzet, is deze vandaag gebruikt waarvoor hij primair is gemaakt: als CD-speler, want William, Rob en ik hadden alle drie CD's meegenomen.
Afgetrapt werd met London Grammar, en daar werd een heel mooi beeld neer gezet.
Het laag was niet overheersend aanwezig, waar deze CD wel in kan overheersen en werd zeer mooi neergezet en ging diep waar het hoorde.
Midden en hoog was ook erg mooi en wat opviel was de zeer goede verstaanbaarheid van de zangeress. Echt opvallend.
Zelf had ik o.a. Tori Amos met Scarlet's Walk mee genomen en daarvan "I can't see New York" opgezet.
Deze werd zeer mooi weer gegeven waarbij de verstaanbaarheid weer opviel en ook hoe mooi de vleugel werd neer gezet en hoe het laag werd opgebouwd, nergens te veel of te weinig.
Ook het nummer "Fantastic Place" van het album "Marbles" werd zeer mooi weer gegeven. Echt kippevel moment na die van Tori Amos.
Tijdens de lunch de laatste CD van Pink Floyd (the endless river) opgezet en niemand had de behoefte om deze eens lekker te gaan beluisteren. Zegt veel over deze laatste CD.
Na de lunch nog veel verschillende muziek beluisterd, waaronder één waar de voorman van Yellow aan mee heeft gewerkt, erg mooi ondanks dat ik Yellow maar in kleine porties kan waarderen.
Ik heb zeer genoten van de verschillende muziek via deze zeer mooi opgebouwde set.
Om vijf uur was het echter alweer tijd om richting de Keistad te vertrekken.
Robert hartelijk dank voor de lekkere wat verlate lunch, we waren te druk met muziek luisteren, de verdere gastvrijheid en het organiseren van deze leuke relaxte M&G.
Rob en William bedankt voor de mooie muziek en de gezellige middag en zeker tot een volgende M&G.