Zo, eindelijk even tijd om te reageren.
Gisterochtend naar Robert afgereisd om hem op te halen. Maar eerst natuurlijk even luisteren naar z'n nieuwe Glennies

Ze zijn best prominent aanwezig zeg maar

maarja, dat heb ik al snel, ik ben de smalle Totems gewend.
Ze staan ook lekker vrij, altijd fijn als dat van je ega mag

De sound was lekker. Ben nket zo goed in het omschrijven en we heben eigenlijk te kort geluisterd maar het was zeker prettig luisteren.
Wel vond ik, net als bij Zoldar later, dat ik te dicht op de speakers zat. Ik hou van wat meer ruimte, meer afstand. Maar da's puur persoonlijke voorkeur en natuurlijk praktische indeling van de woonkamer.
Daarna door richting Rotterdam. M'n gratis navigatie was niet zo optimaal op de vele wegen rond Rotterdam maar het is gelukt

Na bij Zoldar eerst het gras in de voortuin aangedrukt te hebben met m'n zware bolide heb ik 'm toch maar even elders geparkeerd

En ook bij Zoldar viel mij bij binnenkomst de imposante verschijning van de Triangles gelijk op. Wat een joekels zeg, mede dankzij de dubbele woofers en de vrije opstelling. De draaitafel stond prominent bovenop het rack. Ik ben geen plaatjesdraaier maar het zag er fraai uit. Later bleek het ook nog eens meer dan prima te klinken.
De Graaf stond onderop dus viel niet zo op. Zo anders was dat met het geluid wat deze buizenbak voortbracht.
Daarbij als bronnen nog een Sony 555ES cd-spelert en een SBT, samen op een M1 DAC.
De bronnen werden fijn afgewisseld en dat bracht de verschillen mooi aan het licht.
De platenspeler liet mooie muziekale muziek horen. Er zat meer emotie in, meer gevoel.
Natuurlijk hangt alles ook af van de opnames.
We hebben vanalles gehoord, Rob was heftig aan het notuleren dus dat zullen we nog wel horen.
Aan het eind nog even wat HT geweld gehoord en gezien. Beamer op een vintage diaprojectortafeltje (ik heb exact dezelfde

) en projecteren op de muur boven de tv. Gewoon een simpele oplossing die prima werkt (en ik vond het wel een goed idee, zou voor mij ook wat kunnen zijn, al heb ik een okergele muur).
Tot slot nog even mijn meegezeulde CA dempingsplaat onder de Graaf gelegd. Het lastige van een buizenbak is dat je dit niet even snel kan doen (de buizen moeten eerst afkoelen), dus dan is het wat lastig vergelijken, ook niet in de laatste plaats vanwege het gewicht (35kg geloof ik).
Zoldar hoorde in die paar minuten al verschil maar wist niet of het zou matchen met de rest.
Om 18:00 toch maar weer huiswaarts gekeerd, maar niet na de gastheer hartelijk bedankt te hebben voor de gastvrijheid, lunch, gezelligheid en het mogen beluisteren van een mooie set.
Het is een heerlijke set, lekker vol, dynamisch, mooi fundament, snel en gedetailleerd. Dat zijn toch wel de woorden die mij zo te binnen schoten (maar nogmaals, ik ben er slecht in).
Om 19:40 kwam ik ook weer thuis aan. Het avondeten was al op dus ik mocht m'n eigen prakkie maken

Enne Rob, je bent hier van harte welkom! Kunnen we het over Totems en streaming hebben