fotos




Ik heb nu een adsy XT32 sessie gedaan met 8 metingen.
Maar dat is allemaal niet belangrijk. Voor films met veel sub geweld absoluut wel.
De reden waarom deze amp zo lekker is, ligt niet aan de DSP maar aan versterker gedeelte. tov van de Sony en onkyo 709 gaat er een wereld van detail en openheid voor je open. Als je zin hebt in een potje live spelen (boven de 90db) blijft de amp alle 6 kanalen in zijn greep houden.
Adsy XT32 maakt betere correcties dan de XT. ipv een lift in het hoog en midden herkend adsy XT32 het karakter van de triangles en probeert ze "vlak" te maken. Leuk voor films. Maar bij muziek DVD's gaat dat gepaard met een onnatuurlijk (in mijn oren) correctie in het midden en hoog. Ik snap de correctie, maar het is niet mijn ding. Alleen bij dvd's met veel laag in de room modes zal ik het aan zetten.
Voor de rest laat ik de amp het werk doen. En dat is gewoon erg, erg goed. Open hoog. dynamisch midden. En strak laag zoals een buizen bak het nooit zal doen.