no way. Ik voeg hooguit wat DSP (mischien anti-mode) toe aan het stereo gebeuren. ik hou van vervorming he

of toch niet?
Ik let erg op cymbals en drums. Maar ik weet niet hoe die echt klinken. Zonder pa instalatie ertussen. Deze week bij feedback in de cymbal kamer geweest. Een hele muur vol met zildjian, paistie en ander spul. Dus ik heb daar een tijdje op staan rammen, tikken, vegen. En ik blijf erbij dat een goede buizen amp mij een erg goede represantatie geeft van de aanslag, metaalheid en vooral nagalm en lucht van een cymbal dan de meeste transistor amps die ik hier heb gehad.
Maar de 3008 hersteld wel het geloof in een goede transistor amp icm met de Traingles. De laatste keer dat ik zo onder de indruk was luisterde ik naar een PM-11S2. Dus ja Wim, ik kan me daar best wat bij voorstellen.
Ik heb niet echt A en B gedaan met de 2 amps (als in 1 nummer, level matched vergelijken) en eigenlijk boeit het mij niet zo. Ze brengen allebei heel andere mooie muziek eigenschappen in de kamer.
Ik ga nog wel met adsy verder pielen en eens kijken of ik het voor stereo ook kan gebruiken/wennen.
blijft mijn vraag open staan aan de adsy crowd: kan ik ergens de correcties bekijken?