Zo de Oppo gisteravond opgehaald en meteen even aangesloten. Reden van deze Oppo aankoop is dat ik toch graag een universele player in mijn woonkamer/HT set wou hebben. Deze Oppo is al door zoveel mensen de hemel ingeprezen dat ik dat zelf nou ook wel eens wou ervaren. Gewoon zo nu en dan een BR erin en af en toe een CD. Heb hem met HDMI op de Onkyo maar gebruik voor stereo de analoge outputs. Deze heb ik ook op een 2e input op de Onkyo zitten. Kan dus heel snel switchen tussen een CD via de HDMI met alle Audyssey opsmuk en de koele Pure-Direct stand via RCA. Pure klinkt ie heel erg goed, stukken beter dan de Audyssey HDMI variant. Heb hem ook even kort op de PM11 gehad en het verschil met de SA11 is niet echt bijster groot. Zeker gezien het prijsverschil (Sa11 €3000,- Oppo €800,-) een hele goede prestatie van de Oppo. Kwa beeld is ie zeer strak maar persoonlijk heb ik nog nooit een BR speler gehad of gezien die er kwa beeld een potje van maakt. De instelling voor beeld en geluid zijn in de Oppo wel erg uitgebreid doet niet onder voor een fatsoenlijke receiver. Mooie bass-Magement en ook op beeld is er van alles en nog wat mogelijk. Upscaling van DVD's heb ik nog niet zo goed gezien. Maakt van een DVD5 nog bijna een BR ongelofelijk zo strak. Ik ben zeer tevreden. Beste all rounder die ik tot nu toe heb gehad.