Welke versterker zal ik kopen, graag advies.

Gestart door gerkovisser, oktober 09, 2011, 13:07:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Dat is mijn dochter inderdaad, maar dat heeft ze allemaal van haar moeder  :angel:

Even serieus, als ik mijn luidsprekers verschuif dan staan ze zeker 1,20 meter de kamer in en dat is sowieso erg onpraktisch dus vandaar de oplossing PTFE, waardoor verschuiven een paar tellen werk is

benny

Citaat van: John Wx op februari 17, 2012, 09:55:16
een logitech harmony
Dag John,
kan ik met de logitech harmony de sr14mk11 setup menu bedienen?

JohnWx

Citaat van: benny op februari 17, 2012, 15:04:51
Dag John,
kan ik met de logitech harmony de sr14mk11 setup menu bedienen?

met de duurdere harmony's wel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

benny


JohnWx

Citaat van: benny op februari 17, 2012, 16:40:22
bedankt voor je tip.
grt benny

Bel anders voor de zekerheid met logitech of zet je vraag op het htforum neer succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

In Limburg ligt een Marantz ab van de sr14.
Zou ze eens vragen wat die moet opbrengen.



HansBeekhuyzen

Heb je al eens berekend hoeveel vermogen je eigenlijk nodig hebt? Op http://tinyurl.com/7jvg2vz vind je een Excel sheet die dat berekent. Je hoeft alleen het rendement van je luidsprekers in te voeren. Overigens is genoeg vermogen geen garantie voor een stak laag. Daarvoor moet de versterker voldoende stroom over een langere periode kunnen leveren en dat doet niet elke versterker. Marantz producten overigens doorgaans wel.
Hans Beekhuyzen
theHBproject

Cornelis1921

 stupid @HansB., ook de pm7200 van €499,= nieuwprijs? Is serieus bedoeld. Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *