De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: marvin op augustus 23, 2012, 19:29:52
Hier is niets off-topic Paul...

Haven van Rotterdam neem ik aan?
Daar zijn we ze aan kwijtgeraakt, ook aan Antwerpen.
Klopt Marvin depot in de Waalhaven en die belgen moeten niet zeuren, wij diepen de Wersterschelde uit en zij willen een polder laten onderlopen.
Volgens mij is het andersom rare typetjes daar.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: marvin op augustus 23, 2012, 19:31:52
Prothese?
Dan zagen ze je knie toch tussen je poot vandaan?


--Verstuurd zonder netwerk--

Klopt en 5 maanden revalideren, weer opnieuw leren lopen.
Heeft ook z,n voordelen nu hou ik vakantiedagen over om met m,n meisje straks naar Turkije te gaan.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Ze hebben hier een aantal jaar geleden een super moderne containerhaven gerealiseerd, geloof dat die vanaf dag 1 al verlies heeft gedraaid.
Zo nu en dan eens een kleintje van 100 meter ofzo.
Maar die 325meter hebben we maar 2 jaar gehad ofzo.
Toen Rotterdam aan het staken was zijn ze naar ons uitgeweken. 
Maar de diepgang beperking en sluisgang is een behoorlijke belemmering voor die schepen.
Tegenwoordig moet we het hebben van de passagiersschepen en tankers.
Maar daar hebben we er dan ook meer dan genoeg van.


--Verstuurd zonder netwerk--

Janver

Ik was stuurman bij Hapag Lloyd, op de grote schepen, in totaal 3 keer bij ACT geweest.

Daarvoor nog op kleine tankers van Broere Shipping(ook Vopak Shipping en momenteel Essberger), maar toen ook maar 1 a 2 keer in AMS geweest.
Hier kan uw reclame staan!

Marvin

Grappig, kans is groot dat ik ervoor gezorgd heb dat je niet door de deur bent gevaren.  :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

Marvin

Kan geen foto's van die Hamburg Express en Hong Kong Express vinden.
Zal zo ook eens op m'n pc zoeken, anders kijk ik even op de Facebook pagina's van m'n collega's.

lo

Op voorhand excuus voor de extra topic vervuiling in jou topic  :-D

In een grijs verleden werkzaam geweest bij een bedrijfje wat hydraulische aggregaten leverde aan de "bagger industrie". Op verschillende leuke projecten geweest:

Krankeloon:
Split sleephopper zuiger. Wordt gevuld met zand door een zuigbuis over de rivierbodem te laten glijden waardoor het ruim gevuld wordt met zand. Om te lossen "splijt" het schip open. De romp bestaat uit een linker en rechter helft met op het voor en achterdek een scharnier. Het schip wordt gesloten gehouden en geopend door twee enorme hydraulische cilinders in voor- en achterschip.
http://www.scheepvaartwest.be/pagina591.html

Smal agt:
Was destijds een olie bestrijdingsvaartuig van rijkswaterstaat. Op het dek zijn twee "veegarmen" gemonteerd die bij olie vervuiling in V vorm naast het schip worden neer gelaten. Bij vooruit varen verzamelt de olie zich in de "trechter" en wordt opgezogen.
http://koopvaardij.blogspot.nl/2011/11/scheepsgegevens_22.html

Big Boss:
Een back hoe (je kent ze wel zo'n mobiele kraan die ook bij de gemeentes worden ingezet om bijv. riolering aan te leggen alleen dan een maatje groter) op een ponton met "poten" waarvan de achterst (enkele poot) in lengte richting verplaats baar is waar door het ponton feitelijk kan "lopen". Lengte van de giek is 27mtr!
http://www.deme.be/Equipment/Bigboss_GB.pdf
Vergroot onderste foto:
https://www.dredgepoint.org/dredging-database/equipment/big-boss
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

De Smal Agt komt hier nog steeds Leo.

Marvin

Ja, er zijn meer hondjes die fikkie heten....  :-D

Het is een andere Smal Agt denk ik...

lo

Volgens mij is ie in de loop der tijd meerdere keren van gedaante verwisseld. De laatste info die ik had was dat hij was ontmanteld als olie bestrijder en dienst deed als opleidingsschip. Dus kan wel dat jij hem nog  regelmatig tegen komt.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#520
Citaat van: WimPeu op augustus 23, 2012, 15:54:05
Ik heb niks met zee en boten maar vind het stiekum wel interesant.... Je bent igg ook een verdienstelijk fotograaf. Foto's zijn erg mooi. Vervelend werk heb je toch.... :-D
Ik wel... en dat een na laatste onderschrijf ik ook. Wat betreft dat laatste... alsof het ophalen en bezorgen van instellings- en bedrijfslinnen c.q. textiel zo'n enerverende bezigheid is. Menigeen is jaloers op de niet arbeidende maar helemaal niets doen en niets kunnen doen staat gelijk aan het hebben van een baan: is ook werken dus.
Wim, wat vervelend is/lijkt is ook relatief: "in the eye of the beholder" is elk gazon dat van de ander of groener of juist het tegenovergestelde. Het siert jou, Wim, dat je zou positief in het leven staat en begaan bent :yes:, chapeau! Gelukkig is dit geen forum voor en van chagrijnen. Al vorm ik de bekende uitzondering op die regel... :-D
Het lijkt mij als iemand foto's maakt van en tijdens zijn werk dat ie niet meest vervelende baan van de wereld heeft i.m.h.o.
P.S. Ik zie net dat ik jouw posting in het geheel niet begrepen heb en daardoor met de mijne de plank geheel mis sla. violent1
Maar laat hem toch lekker staan. HB Iedereen kan wel een pluimpje gebruiken.
Wim: stupid me.
Marvin: sorry voor de topicvervuiling. :oops: redface
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ook hier maar even dan.




15"



12" PA kastje.



Sensys DC2 Hifi luidspreker.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ook voor jou Leo, je ziet het normaal gesproken niet zitten.

Uit het oog uit het hart...  :schater:

Marantz 81

Dynaudio is toch een stuk opgeruimder  :-P  clown1

Geintje want maakt weinig uit of je de componenten door een print of kabels doorverdbindt , ff een warme douche gaat de jeuk weg  byebye