Het is wel te horen..........

Gestart door erik62, maart 07, 2013, 20:11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Ik zeg alleen wat mijn expertise man mij ingeeft SB Marantz weet alleen nooit of het Jr is of Sr
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

http://www.audiostream.com/content/auditory-memory-and-you

Erg leuk stukje om te lezen, en er zit wat in! Vooral dat ""je blij maken" van bepaalde weergave.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op mei 30, 2013, 22:35:33
http://www.audiostream.com/content/auditory-memory-and-you

Erg leuk stukje om te lezen, en er zit wat in! Vooral dat ""je blij maken" van bepaalde weergave.
stemmen daar kan/hoor je verschillen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

 stupid Als "Het wel te horen is...", dan is het ook te maken en te koop, maar helaas, onze oren en vooral onze hersenen zijn daarbij bedrieglijke organen: "James Randi and His Million ride again..."  :-D
Niet vragen naar wie James Randi is; gewoon de forum zoekmachine gebruiken of ff Googlen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

#64
Citaat van: Cornelis1921 op juni 23, 2013, 01:59:25
stupid Als "Het wel te horen is...", dan is het ook te maken en te koop, maar helaas, onze oren en vooral onze hersenen zijn daarbij bedrieglijke organen: "James Randi and His Million ride again..."  :-D
Niet vragen naar wie James Randi is; gewoon de forum zoekmachine gebruiken of ff Googlen.

Mijn beste vriend heeft dit ook; het verwijzen naar meningen van anderen.

Wat ik fijner vind is om je eigen mening te horen.

En Cor wat vind JIJ er nu van. ?

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juni 23, 2013, 09:52:15
Mijn beste vriend heeft dit ook; het verwijzen naar meningen van anderen.

Wat ik fijner vind is om je eigen mening te horen.

En Cor wat vind JIJ er nu van. ?

Groet Whisper.

Cor bedoeld dat de heer Randi heel veel voorbeelden heeft om ons brein te misleiden

En tuurlijk staat je eigen mening voorop maar als die hetzelfde is van iemand die een wereldwijd publiek heeft en een gerespecteerd professor is dat mooi meegenomen en ook nog eens met voorbeelden komt die onomstotelijk bewezen zijn  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Citaat van: John Wx op mei 24, 2013, 20:10:29
Ik zeg alleen wat mijn expertise man mij ingeeft SB Marantz weet alleen nooit of het Jr is of Sr


Jr lult wel meer..... :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op juni 23, 2013, 09:52:15
Mijn beste vriend heeft dit ook; het verwijzen naar meningen van anderen.

Wat ik fijner vind is om je eigen mening te horen.

En Cor wat vind JIJ er nu van. ?

Groet Whisper.
Ik vind het allemaal onzin, Hans.  :schater:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op juni 24, 2013, 04:15:19
Ik vind het allemaal onzin, Hans.  :schater:


mmm , eindelijk je je eigen mening door klinken  notworthy

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juni 24, 2013, 10:06:17

mmm , eindelijk je je eigen mening door klinken  notworthy

Groet Whisper  byebye

altijd lekker om zo de week te starten met Cor  :wink: :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

#70
Citaat van: John Wx op juni 24, 2013, 10:27:49
altijd lekker om zo de week te starten met Cor  :wink: :-D

byebye Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet