Zit nu naar een pm 7001 te luisteren....kan een sr 7001 niet tegen op

Gestart door cheese, juni 19, 2009, 23:24:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drees62

Citaat van: cheese op juni 21, 2009, 17:54:02
Hallo Drees,

maar ik mag ook aannemen dat jouw 8001 beter in stereo presteert dan mijn 7001......ik kon de verschillen wel horen in het voordeel van de pm 7001.

gr cheese

Ja, daar kan de PM 7001 niet helemaal tegen op. Is een leuke versterker maar zeker geen verbetering in stereo t.o.v. van mijn SR 8001. Mijn zoektocht voor de 2e set gaat dus verder.

cheese

ja dat denk ik ook........ga morgen een denon pma 1500 ae horen......kijken wat het is...


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

xander32

Citaat van: cheese op juni 21, 2009, 18:35:51
ja dat denk ik ook........ga morgen een denon pma 1500 ae horen......kijken wat het is...


gr cheese

Ik lees veel positiefs over deze Denon. Ben nieuwgieirg naar jouw bevindingen morgen!
Hou ons op de hoogte.

Sander.

Elmo

Ik ben ook erg benieuwd naar de PMA 1500 AE van Denon. Deze versterker heb ik overwogen maar uiteindelijk ben ik gevallen voor de charme (en het gunstiger prijskaartje) van vintage (Marantz 1070). De PMA 1500 AE heeft net als zijn grote broer de PMA 2000 AE een dubbele trafo. De binnenkant ziet er ook indrukwekkend uit. Ik denk dat het je wel gaat bevallen  :yes:.

cheese

ja een kennis van mij wees mij op deze versterker.......ik heb zelf nooit naar Denon gekeken, maar toen ik op het net ging zoeken kwam ik eigenlijk niets anders dan positieve verhalen tegen....en inderdaad als je de specs leest is dat niet verkeerd.

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Paul

Citaat van: Elmo op juni 21, 2009, 21:02:05
Ik ben ook erg benieuwd naar de PMA 1500 AE van Denon. Deze versterker heb ik overwogen maar uiteindelijk ben ik gevallen voor de charme (en het gunstiger prijskaartje) van vintage (Marantz 1070). De PMA 1500 AE heeft net als zijn grote broer de PMA 2000 AE een dubbele trafo. De binnenkant ziet er ook indrukwekkend uit. Ik denk dat het je wel gaat bevallen  :yes:.
Best wel grappig zo ging ik eens bij een forumlid voor een Denon eindtrap kijken en luisteren ...deze dus:





En kwam met een Marantz thuis.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Elmo

Citaat van: Paul op juni 21, 2009, 21:12:38
Best wel grappig zo ging ik eens bij een forumlid voor een Denon eindtrap kijken en luisteren ...deze dus:





En kwam met een Marantz thuis.

:-o :-o :-o dubbele trafo en lekkere vette elco's! Helemaal duo mono opgebouwd zeker? Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar de Marantz waar je mee thuiskwam.....

Paul

Citaat van: Elmo op juni 21, 2009, 22:05:02
:-o :-o :-o dubbele trafo en lekkere vette elco's! Helemaal duo mono opgebouwd zeker? Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar de Marantz waar je mee thuiskwam.....
Offtopic dan maar  redface  :wink:, zie: Mijn set
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Elmo