De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marantznovice


sjoek

Citaat van: jrm op maart 26, 2018, 19:36:57
Het werkt!

De iPhone en iPad zien de Vault en hij speelt!!!

Maar, ik heb geen ethernet bij mijn installatie, is het wat om met wc's pluggen via het stroomnet internet te voeden?

allereerst super dat hij het doet HB. wat was het probleem? of was het zomaar een wonder?:P

Via wandcontactdoos kan heel goed gaan. maar ik zou eerder voor een wifi versterker met een ethernet uitgang gaan. En nog beter als het niet veel gedonder is een kabeltje direct van router naar het apparaat of anders een ethernet switch en van daaruit naar meerdere apparaten.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.


Faxe

Voor de bediening werkt netwerk via powerlines misschien wel goed. De muziek staat op de vault neem ik aan dat zou dus goed moeten gaan. Spotify etc is wel iets waarvoor je het netwerk wil gebruiken denk ik.

NB

Citaat van: jrm op maart 26, 2018, 19:36:57
Het werkt!

De iPhone en iPad zien de Vault en hij speelt!!!

Gefeliciteerd hello
Je vrije dag goed besteed, bloed, zweet en een brede glimlach:-)
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

jrm

Zeker, een goed bestede dag.

Ik denk dat de oplossing, van Marvin, alles uit de modem en dan allleen de kabel van de Vault erin de oplossing was (hoe verzin je het).

Ik ga hoofdzakelijk toch de harde schijf gebruiken i.p.v. spotify, kan eventueel ook via iPad.

Marvin

Handigheidje om niet meer te vergeten. [emoji23]

xander32

Wat een waardeloze, draak van een vent ben jij, bah. Laat je ons samen met Marcel het hele weekend aanmodderen en dan kom je na twee helse dagen, doodleuk op de maandag met de oplossing. Zooooo laag dit he 😖.



😄

Citaat van: marvin op maart 26, 2018, 21:10:58
Handigheidje om niet meer te vergeten. [emoji23]

jrm

Citaat van: marvin op maart 26, 2018, 21:10:58
Handigheidje om niet meer te vergeten. [emoji23]

Je moet er maar op komen  :schater:


lo

Mooi dat het uiteindelijk, middels de tip van marvin en volhardendheid, gelukt is.  pompom pompom
Nu nog een berg CD's rippen en genieten maar!
Wil je geen spotify via de Vault afspelen? Of had je daar een andere mogelijkheid voor?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ik las iets over een Vault, bleusound. Geen idee wat dat allemaal is, maar toen ik routers en ip adressen voorbij zag komen wist ik dat ik de oplossing voor handen had.

Zelfde gedoe gehad met een xbox360, tijdje terug dus al.
Maar het is er eentje om te onthouden.
Over het algemeen is het stroom van de router voldoende, maar dit helpt bijna altijd.
Ook handig te proberen voordat je alles reset en opnieuw een netwerk moet installeren.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: lo op maart 26, 2018, 22:35:16
Mooi dat het uiteindelijk, middels de tip van marvin en volhardendheid, gelukt is.  pompom pompom
Nu nog een berg CD's rippen en genieten maar!
Wil je geen spotify via de Vault afspelen? Of had je daar een andere mogelijkheid voor?

Dat kan ook via Bluetooth iPhone/iPad naar de Vault, is het ook mogelijk rechtstreeks de muziek van een externe harde schijf over te zetten op de Vault schijf?

marantznovice

Ik denk dat dan die externe harde schijf op je computer moet zijn aangesloten. Die computer ziet de Vault dan als een NAS:

https://support1.bluesound.com/hc/en-us/articles/200387457-Accessing-the-Bluesound-Vault-s-Internal-Storage-From-a-Computer

jrm

Citaat van: marantznovice op maart 27, 2018, 09:15:28
Ik denk dat dan die externe harde schijf op je computer moet zijn aangesloten. Die computer ziet de Vault dan als een NAS:

https://support1.bluesound.com/hc/en-us/articles/200387457-Accessing-the-Bluesound-Vault-s-Internal-Storage-From-a-Computer

:gp:

Ik heb dit gedeeltelijk zo uitgevoerd, maar na het indexeren ziet de Vault alle cd's, echter speelt er maar een x aantal af.