Auteur Topic: Meeting bij SB.  (gelezen 4882 keer)

Offline Paul

• Zou door Marantz gesponsord moeten worden
  • Doe mij maar buisjes
Re: Meeting bij SB.
« Reactie #150 Gepost op: november 26, 2019, 23:40:00 »
De volgende keer moet je als er belangstelling voor is een intro printen herstellen en netjes solderen doen.
De verschillen in de wereld van solderen en bakken is groot, ben benieuwd wie er met een voldoende de deur uitgaat.  :roll: :evil:
Moeten is dwang bedoel natuurlijk als je wilt en er is interesse voor kan je ..........   

8-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Offline SB_Marantz

« Reactie #151 Gepost op: november 27, 2019, 10:30:51 »
Ach verder heb ik in mijn set twee buizen mono blokken die max 3 watt doen en dat gaat op de Klipschen heel errug goed.

Dat zal prima gaan idd.
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Offline pameijer

• Geen leven buiten Marantz
  • -= het draait om de lol =-
« Reactie #152 Gepost op: november 27, 2019, 21:11:55 »
Oioioi Paul! Alle versterkers klinken toch hetzelfde?? Wellicht..., maar niet alle room correction methodes. Dus, binnenkort in huize pameijer een mooie....? Zou het graag posten in het "Wat is mijn nieuwste hifi aanwinst" topic, maar die kan ik nergens meer vinden?? @Maurice  ?
SR6011 / UD7007 / Technics SL2000 / Apple TV 3rd Gen. en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 met iVisions 240 cm scherm / AVI ADM9.1RS fronts + center, AVI DM5 rear en Rythmik E15HP sub

Offline TurboMarco

• Global Moderator
  • eMHa loudspeakers
« Reactie #153 Gepost op: november 27, 2019, 22:41:36 »
Oioioi Paul! Alle versterkers klinken toch hetzelfde?? Wellicht..., maar niet alle room correction methodes. Dus, binnenkort in huize pameijer een mooie....? Zou het graag posten in het "Wat is mijn nieuwste hifi aanwinst" topic, maar die kan ik nergens meer vinden?? @Maurice  ?
Alleen wanneer iedere vorm van toonregeling uit staat gaat de vlieger op dat ze eender klinken ,maar wat ben ik toch blij met toonregeling zeg !
Primare SPA21,eMHa One/C/S loudspeakers.ScanSp eak Opus,Onkyo BD-SP809.Chromecast audio,Ziggo Next.