De Set van V8

Gestart door v8, december 30, 2012, 23:32:56

Vorige topic - Volgende topic

v8

hallo allemaal ,ik wil me even voorstellen ,
mijn naam is arjan

ik ben in bezit van een mooi set bower wilkins 703 ,

met daar bij de sr 6004 en de bd 7004

het surround gebruik ik niet
vraag is , kan dit verbeteren door een stereo versterker ,
en zoja welke , wat ik begrepen heb , is dat de b en w 703
geen makkelijke luidspreker is om te matchen , vooral in laag heb ik het gevoel iets te missen
heb het idee dat de boxen meer in zich hebben dan ze laten horen , met deze combi
advies hobo , pearl lite versterker ???

cz79

PM15 is ook al een erg mooie versterker en volgens mij goed tweedehands te koop (en te betalen).

PS welkom hier op het forum, we zijn dol op foto's dus als je hebt...lekker plaatsen :-D

WilliamB

Welkom op het forum.
En wij zijn gek op foto`s  :yes:

Veel luisterplezier. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

v8

oke , hier wat foto's , (jaja, tv is van voor de oorlog  :-D  )

WilliamB

Mooie foto`s, van een mooie SET.
Staan de luidsprekers niet te dicht bij elkaar ?

Veel plezier.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

v8

Blue dolphin

Welkom hier op het forum en jammer dat je kamer niet groter is.

Cornelis1921

Citaat van: Blue dolphin op december 31, 2012, 10:28:51
Welkom hier op het forum en jammer dat je kamer niet groter is.
Ook namens mij! :yes: byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Activa

En nog eens welkom, fraai stel speakers maar ze verdienen imo een wat betere opstelling en idd jammer dat je kamer niet wat ruimer is. Ach, belangrijk dat jij er luisterplezier aan hebt de rest is van geen tel.
Ja, ik zou ook eens kijken voor een degelijke stereoversterker zoals bv de al eerder aangehaalde pm15. Gaat die speakers beter aansturen als je huidige amp.
Tv van voor de oorlog?? Welke oorlog  :-D. (Tot een paar maand terug stond er hier ook nog zo'n beeldkanon, maar uiteindelijk toch maar een deftige flatscreen aangekocht).

Marantz 81

Welkom  :yes:

Mooie speakers ik zou gaan kijken naar een PM15S2 zijn nu nieuw al flink in prijs gezakt vanwege de S3 serie

KLIK NIEUW

KLIK 2DE HANDS

Ik heb de PM15S1 gehad dat is een echt heel goede versterker mijn dynaudio Focus 220 zijn ook van die lastige kanidaten met een SR Reciever klinkt het plat en levenloos met nu een PM7001KI die ik nu heb klinkt het goed ,met de PM15S1 die ik had zit er nog zoveel meer dynamiek snelheid en openheid klank in :wink: die echt grote verschillen was zowel als ik een muziek Dvd keek op de UD5005 of de SA11S1  die ik toen had

bramdg

En euuhhhhh staan die 703's zo plat op de grond ? ..... zo ja zouden spikes of voetjes ook al wat doen hoor  :yes:  :yes:  :yes:

damnnn die 703's zijn mooi :-)
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

SmauG

Welkom.

Mooie set en dito luidsprekers, ik heb nog naar zijn kleine broertjes geluisterd!  pompom

Blue dolphin

Citaat van: bramdg op december 31, 2012, 15:21:22
En euuhhhhh staan die 703's zo plat op de grond ? ..... zo ja zouden spikes of voetjes ook al wat doen hoor  :yes:  :yes:  :yes:

damnnn die 703's zijn mooi :-)

Idd als ik de foto zo bekijk dan staan ze idd plat op de grond.

Als de set net zo geleverd word asls de CM8 dan zit er een setje rubberen bolletjes bij en een setje spikes.

dat zou ook al een leuke verbetering zijn voor je set om die eronder te sleutelen.

Marvin

Laat ze maar lekker zeiken hoor, doen ze altijd.
Eerst vragen om foto's om je vervolgens af te straffen.

:schater:

--Verstuurd zonder netwerk--

QuattroNL

Mooie set hoor  HB
Idd zal een mooie PM je speakers meer laten klinken. Een 15S1 is 2e hands voor een leuk bedrag te vinden (5-600,-).

En ja, als je kamer niet groter is dan houdt het op.
Spikes kan nog wel het eea toevoegen.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB