Hallo allen
vooral voor de Spotify extra's ben ik overgestapt van mijn oude receiver naar een nieuwe SR6007. De setup kost even, maar uiteindelijk is het resultaat prachtig.
Spotify wil echter maar niet lukken. Ik heb een premium abonnement en via de Marantz aanloggen lukt ook prima. Het hoofdmenu van Spofity verschijnt. Als ik dan echter daar een keuze maak, zoals "accounts", of "search", verschijnen er groene flitsen in beeld, de TV gaat op zwart, en uiteindelijk na een seconde of 30 keert de Marantz terug naar het hoofdmenu van de netwerk services (waar Spotify maar ook Internet Radio en Favorites staan)
Ik kan het dan opnieuw proberen, moet weer de voorwaarden van Spotify accepteren en het spelletje herhaald zich. Internet radio, bediening via de app of via een browser werkt. Netwerktecnisch lijkt alles dus in orde. Via de App proberen op Spotify in te loggen kan, maar ook dan crasht de Marantz.
Voor min 6007 zijn geen firmware updates (meer) beschikbaar, ik heb de laatste nieuwe blijkbaar.
Ik heb al contact gehad met Marantz via hun support site. Een geadviseerde reset heeft niet geholpen. Men adviseert me nu terug naar de dealer te gaan. Dat kan natuurlijk en met hem heb ik al contact gehad. Het voelt echter niet goed, om voor een (ogenschijnlijk) simpel software probleem het hele apparaat terug te brengen. Dat zijn een heleboel kabels, en dan is het stil in huis.....
Vraag: heeft iemand anders ervaringen met Spotify op een SRx007 receiver? Doe ik iets fout, zie ik iets over het hoofd?
Dank bij voorbaat voor je antwoord!