En ik had er op gehoopt dat het bij 1 B.R. zou blijven. Onlangs in de Saturn The Three Musketeers gekocht voor een appel en een ei (7,99 euro voor een 2D/3D Blu-ray, een Dvd en een digitale copy) en gisteren dacht ik dat het wel leuk leek op oudejaarsavond om deze eens te bekijken.
Ging weer goed tot een minuut of 42 ver, weer blokeerde de ondertiteling en was er met de UD niks meer aan te vangen tenzij power af en terug opstarten. Zet je de ondertiteling net op minuut 41 uit en op 43 terug aan is er niks aan de hand. Zet je ze in het Frans is er ook niks aan de hand (al zou ik dat nog eens moeten testen over de volledige film).
Deze B.R. komt van DFW (Dutch Film Works) en mijn vriendin merkte op dat de ondertiteling hier perfect leesbaar was zonder 3D bril, of dus de ondertiteling is gewoon in 2D vermoed ik. Dus ben ik eens gaan kijken hoe de ondertiteling was op de documentaire waar het fenomeen zich ook had voorgedaan. Yep ondertiteling ook in gewoon 2D, terwijl de ondertiteling bij films als Hugo, Avatar, IceAge, The Avengers...... steeds in 3D zijn (daar zweven de titels dus ook meer).
Ook een constante bij de twee probleemfilms is dat het beiden erg goedkope versies waren en beiden uit Nederland afkomstig zijn
.
En nu krijg ik half Nederland op mijn dak
.
Misschien moet ik maar eens een mailtje doen richting Marantz Europe, misschien weten ze er al van en komt er een sofwareoplossing want dat moet het volgens mijn toch wel zijn. Dit lijkt me toch geen echt defect aan de speler zelf maar wel een softwarefout, wat denken jullie?
Iemand ook een gedacht hoe ik de technische dienst van Marantz het beste kan contacteren want ik dacht dat ik op hun site geen contactgegevens gezien had, tips zijn erg welkom.