ADSY met SR en PM?

Gestart door QuattroNL, december 20, 2012, 13:24:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroNL

Mijn oude SR7200 gaat van 't weekend plaatsmaken voor een 2e hands SR5005, voornamelijk vanwege de HDMI inputs en HD audio bij films. Een nieuwere SR hoeft voor mij niet.

Nou heeft die good old 5005 ook ADSY  hello
Echter, de fronts worden aangestuurd door mijn PM (pre-out SR -> pre-in PM).
Als ik ADSY laat lopen dan zal ie geen fronts op de SR zien neem ik aan.
Hoe is dat te tackelen?
Voor even de fronts op de SR aansluiten, meting laten lopen en dan de fronts weer terug op de PM?
Krijg je volgens mij niet het optimale resultaat, toch?  :-o

Iemand wat tips?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

JohnWx

Citaat van: QuattroNL op december 20, 2012, 13:24:30
Mijn oude SR7200 gaat van 't weekend plaatsmaken voor een 2e hands SR5005, voornamelijk vanwege de HDMI inputs en HD audio bij films. Een nieuwere SR hoeft voor mij niet.

Nou heeft die good old 5005 ook ADSY  hello
Echter, de fronts worden aangestuurd door mijn PM (pre-out SR -> pre-in PM).
Als ik ADSY laat lopen dan zal ie geen fronts op de SR zien neem ik aan.
Hoe is dat te tackelen?
Voor even de fronts op de SR aansluiten, meting laten lopen en dan de fronts weer terug op de PM?
Krijg je volgens mij niet het optimale resultaat, toch?  :-o

Iemand wat tips?

Schijnt dat het word meegemeten omdat de PM als eindbak dient PM Ron the Aud. King effe
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Janver

Natuurlijk worden ze wel meegemeten, ze staan op de pre-out en dat de SR5005 wel 'zien'.
Hier kan uw reclame staan!

QuattroNL

Citaat van: Janver op december 20, 2012, 15:13:18
Natuurlijk worden ze wel meegemeten, ze staan op de pre-out en dat de SR5005 wel 'zien'.
Kijk, dat zou mooi zijn  pompom
Ik kan het zaterdag pas proberen.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB