Spotnet, Spotplanet etc. brak?

Gestart door drees62, november 24, 2012, 13:20:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

drees62

Downloaden (wat ik gebruik om te bepalen of ik origineel wil hebben) is de laatste week pet. Er komt niets bijna meer in z'n geheel binnen en is daardoor onbruikbaar. Hoor daar al meer klagenissen over.

http://tweakers.net/nieuws/85442/usenetproviders-zien-flinke-toename-takedown-requests.html

Hier met Ziggo en een bedrade verbinding.
Meer klachten in het land?

Marvin

Nee hoor hier geen enkel probleem.


--Verstuurd zonder netwerk--

Janver

Met Eweka weinig of geen problemen
Hier kan uw reclame staan!

pekelvlees

Ik gebruik Ziggo icm een Payserver,ook geen gezeik meer met d/l limiet.
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

drees62

Ook met een pay-server bleef probleem zich voordoen.
PC daarom maar eens van alle overbodige rotzooi ontdaan m.b.v. Ccleaner.

Probleem nu opgelost! Me happy  :-D :-D

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Dat gaat om de meest stabiele bron, dit is een probleem met aanschaffen.
Niet met afspelen, ik ben uiteraard één van de PC stemmers.


Hier, gelukkig, nog steeds geen probleem.


--Verstuurd zonder netwerk--

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Citaat van: marvin op december 07, 2012, 20:46:26
Dat gaat om de meest stabiele bron, dit is een probleem met aanschaffen.
Niet met afspelen, ik ben uiteraard één van de PC stemmers.


Hier, gelukkig, nog steeds geen probleem.


--Verstuurd zonder netwerk--
Voor een niet-streamer is het allemaal hetzelfde, er komt een computer of aanverwant aan te pas. :wink: Ik gebruik wel een computer maar niet via de stereo.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Dat vind ik zelf ook helemaal niet erg hoor, ik hoop dat dat andersom ook geldt...  :-D

renes59

Citaat van: marvin op december 07, 2012, 22:02:51
Dat vind ik zelf ook helemaal niet erg hoor, ik hoop dat dat andersom ook geldt...  :-D
Ja hoor geen probleem, een ieder moet z'n hobby op een z'n eigen manier beleven.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Gelukkig, kan ik straks weer rustig gaan slapen....  :-o

JohnWx

Citaat van: renes59 op december 07, 2012, 21:42:37
Voor een niet-streamer is het allemaal hetzelfde, er komt een computer of aanverwant aan te pas. :wink: Ik gebruik wel een computer maar niet via de stereo.

computer is toch voor plaatjes en filmpjes  :angel: of zullen de audiofielen dat ook al doen via hun set  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: John Wx op december 07, 2012, 22:26:43
computer is toch voor plaatjes en filmpjes  :angel: of zullen de audiofielen dat ook al doen via hun set  :schater:
Ach ja... :-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek