Citaat van: QuattroNL op november 17, 2012, 12:07:16
Je doelt op m'n laatste zin neem ik aan?
Het lijkt me marketingtechnisch op z'n minst onverstandig om een SR uit de Range-lijn die qua prijs ruim onder een Premium line PM zit hetzelfde geluid op stereo te laten produceren. Als dat zo zou zijn dan koopt natuurlijk niemand meer een Premium PM.
ik denk zelf misschien wel even goed maar anders gebouwd "betere/andere" componenten en het is een SR versus PM dus ht / stereo
als ik zelf mocht kiezen koos ik ook voor de pm puur omdat ik geen 5 speakers en sub wil dat is mijn reden, maar wil wel de gadgets van een sr
vergelijken is ook moeilijk van versterkers vind ik, kwaliteit is al zo hoog en het kan ? iets anders/beter klinken maar moet je weer opstaan om cd te veranderen of radio aan te zetten of wil je alles uit de luie stoel streamen air play dat soort dingen
en hoe is je kijk op de filosofie van een merk of artikel ga je daar in mee en kan je erin vinden of ga je vanuit het standpunt elke versterker mits goed ontworpen klinkt het zelfde
tis moeilijk en vaak is het ook budgetmatig, en ik zou ook van een NR1402 + UD 5005 rustig oud kunnen worden net zoals met een set als Joep of Chris of JohnWx
en het is ook een prettig gevoel als er iets staat van nou dat heb ik toch mooi voor mezelf en alleen gespaard/gekocht hoewel vele het wel denken maar niet zeggen