Welke TV het beste geschikt voor AV Receiver

Gestart door BenK, november 09, 2012, 08:54:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BenK

Nee die is alweer oud, het is de Nieuwste versie: 000.150.048.013 van 2012-10-30 en alle problemen zit er nog steeds in, Philips ontkent dat ook niet alleen ze kunnen het "nog" niet oplossen. De technici zijn druk bezig om de bugs eruit de halen, maar of dat lukt en wanneer is de volgende vraag die ze niet kunnen beantwoorden.

BenK

Wie heeft ervaring met de Samsung 8000 serie? of de Panasonic WT serie?

JohnWx

Citaat van: BenK op november 09, 2012, 11:19:45
Wie heeft ervaring met de Samsung 8000 serie? of de Panasonic WT serie?

je kan alles kopen behalve ..... :-D


ik heb al een paar lcd en plasma gehad en gebruikte ze alleen voor tv kijken van LG Samsung Sony Toshiba Salora (vond ik de beste met alles ingebouwd tv tuner dvd en in het Apple wit) maar geen Philips


Kijk anders even op HT forum onder de rubriek lcd/tv/etc daar zitten mensen daar valt me mond van open wat ze wel niet over en van die spullen afweten en ook waarom niet of wel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

rexp

Panasonic en LG. Vind de bediening van de LG beter. Moet er wel bijzeggen dat mijn Pana al wat ouder is dus dat kan in de tussentijd verbeterd zijn...

Mijn volgende TV wordt weer een Panasonic. Denk ik. Twijfel twijfel.

Janver

Citaat van: John Wx op november 09, 2012, 11:38:47
je kan alles kopen behalve ..... :-D


ik heb al een paar lcd en plasma gehad en gebruikte ze alleen voor tv kijken van LG Samsung Sony Toshiba Salora (vond ik de beste met alles ingebouwd tv tuner dvd en in het Apple wit) maar geen Philips


Kijk anders even op HT forum onder de rubriek lcd/tv/etc daar zitten mensen daar valt me mond van open wat ze wel niet over en van die spullen afweten en ook waarom niet of wel

Volgens mij gewoon gesponsord door Panasonic  :angel: clown1 8-) clown1

Plasma is daar het toverwoord; geen slecht woord over inbranden...
Hier kan uw reclame staan!


Janver

Citaat van: BenK op november 09, 2012, 13:08:22
Als ik Kieskeurig lees, zie http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/panasonic/tx-p50vt50/reviews/1047011/ dan brandt de nieuwe VT50 wel degelijk in!

Maar volgens HTforum.nl moet je de eerste 100 uur ofzo de lichtopbrengst of e.d. verminderen en veel wisselen van kanaal zodat je niet het Rtl logo vereeuwigd. Ik lees het met een schuin oog dus pin me er niet op vast.

Hoewel er wel kans is dat mijn volgende tv een plasma wordt(afhankelijk van levensduur van de huidige), maar daar zal ik eerst wel heel erg goed over moeten denken. Tegen die tijd kunnen er wel weer nieuwe technieken zijn.

Hier kan uw reclame staan!

Cobraatje

Veel mensen weten het verschil tussen retentie en inbranden bij een plasma niet.
Retentie gaat weer weg, inbranden niet. Wel moet ik erbij zeggen dat de huidige Panasonic serie, ik heb de 50ST50, meer last heeft van retentie dan mijn vorige, 42G20, tv. Ik zet regelmatig de schuifbalk even aan en dan verdwijnt de retentie weer. Als de tv inbrandt dan krijg je een nieuwe van Panasonic.

Persoonlijk ben ik niet voor plasma of lcd/led en ook het merk maakt mij niet uit, als ik maar mooi beeld heb :lol:. Maar toen ik in de winkel van PlatteTV.nl Arnhem op zoek ging naar een nieuwe tv was de Panasonic plasma serie duidelijk de winnaar qua beeld.

Spikes25

Beste BenK,
De ervaringen die ik heb opgedaan met probleem TV's, met betrekking tot aan sluiten van receivers en met name in de familie en vrienden kring, dat steekt 1 merk er met kop en schouders boven uit, en dat is samsung, ook de helpdesk is bagger. En ze zijn zelfs tegen het asociale aan.
Als smart tv applicaties belangrijk zijn, zoals uitzending gemist Ned 1,2 en 3 en ook van de commerciële zenders
dan is Philips daarin het uitgebreidste, samen met LG.
En terug komende op samsung, je koopt een tv voor weinig, maar wat geven die schermen een puist licht, je kan in de avond je gewone lampen uit doen.
Maar kijk eens hier na:http://www.3dtvmagazine.nl/3d-tv-reviews/
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

BenK

Wie heeft goede ervaringen met Samsung TV's en de Helpdesk van Samsung?

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

M'n vader heeft een paar lcd's vind ze zelf erg mooi.

Hulpdesk??
Het is gewoon een tv hoor.

Aan, zappen, uit, slapen.


--Verstuurd zonder netwerk--

pietjepc

 :-D

Hier tot nu toe nog nooit problemen gehad met Samsung. De lcd op de slaapkamer is inmiddels bijna 5 jaar oud en doet het nog prima. De led tv beneden voldoet ook prima :yes: Mocht ik overigens problemen met de tv hebben zou ik teruggaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb...
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

Citaat van: marvin op november 09, 2012, 18:39:36
M'n vader heeft een paar lcd's vind ze zelf erg mooi.

Hulpdesk??
Het is gewoon een tv hoor.

Aan, zappen, uit, slapen.


--Verstuurd zonder netwerk--

THX  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

blusserke

Hoezo plasma inbranden bij oudere modellen zeker???
De nieuwe generatie neo plasma's zijn voorzien van een screen saver die bij lang stilstaand beeld geaktiveerd word.
Ben zelf in het bezit van een panasonic neo plasma en werkt geweldig samen met mijn nieuwe AV-7701 voorvesterker &  eindversterker ga maar eens kijken in esa awards 2012-2013 wie er weer eens uitkomt met de beste plasma