The Best Of Marantzforum

Gestart door jwx, november 08, 2012, 12:25:01

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Misschien een leuk idee voor koude maanden om een top 5 of 10 samen te stellen van de zelde opname en zo een eigen "test" demo cd te maken / hebben zo hebben we dan een referentie voor wat het waaard is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Succes John, post je hem ook even in de nieuwsgroepen?  clown1

thepioneer

Goed idee. Ik ben wel in voor dit item. Ik ga eens een referentie nummer zoeken
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

xander32

Het initiatief en het idee zijn iig. goed  :yes:.

Paul

Citaat van: John Wx op november 08, 2012, 12:25:01
Misschien een leuk idee voor koude maanden om een top 5 of 10 samen te stellen van de zelde opname en zo een eigen "test" demo cd te maken / hebben zo hebben we dan een referentie voor wat het waaard is
Zie John al als sopraan in het Baarns mannekoor, dit live als nr:1 op de cd.   :-D                                clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Dire Straits - where do you think you're going?  (24bit).

Chopin - Nocturne. (24bit). (Moet ik thuis even opzoeken welke dat precies is).

Marvin

Daarbij wil ik wel wat tijd investeren om er een paar knallende house klassiekers bij te verzinnen.

rexp

Leuk idee. Maar dan wel 1 nummer per member.

Marvin

Het is ook al gedoemd te mislukken, als ik een referentie voor mezelf wil opzetten dan pak ik m'n eIphone en rammel ik ze zo door het systeem heen.
Meerdere nummers per keer...  clown1

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Ging me meer om het idee dat mensen wel is zeggen laag is rommelig of de sss klanken of de tringel klinkt raar dan weet je welk nummer en tijdstip dat kan misschien discussie verhelderen

Soms kan iets in de opname zitten wat de een top vind de andere een fout of storend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Heb ik altijd bij Motörhead...rommelig laag en weinig detail... HLP

http://www.youtube.com/watch?v=qYO4zLY-Nag
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ik heb geen rommelig laag, ik heb geen SS klanken en ik zou niet weten hoe een rare triangel klinkt.  :-P

Ik luister en geniet gewoon van de muziek, films en games.

Maar ik hou het topic in de gaten, wellicht dat ik dit een extra topic wordt om nieuwe muziek te ontdekken.
Net zoals ik het 'waar luister je nu naar'  topic vaak afstruin en wat namen in een zoekmachine klop.
5 tellen later ligt de cd zonder hoesje maar mét boekje klaar in de map 'Complete'.

Heerlijk, ik blijf het volgen John.  :-)

JohnWx

bedoelde meer de "echte" audiofielen die horen dat soort dingen en kunnen daar dan overe praten door te zeggen, nou die kabel of die kabel kan het oplossen, misschien let ik wel niet op die dingen maar wil het wel ?

en andermans muziek klinkt altijd apart en lekker maar je kent het niet en als er een soort "referentie" is neem je die met de MenG

meer van zoiets

Marvin

Echte audiofielen hebben geen Marantz....  clown1
En als het oplossende vermogen in een kabel gezocht gaat worden laat ik dit geneuzel aan me voorbij gaan.  :-D