marantz sr 7007

Gestart door tom3108, november 03, 2012, 16:29:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

tom3108

hallo, ik ben net in het bezit van een marantz sr 7007. Juist volledig geinstalleerd. Ik heb 1 groot probleem dat ik nergens kan terug vinden. Mijn digicorder van telenet is aangesloten aan de receiver maar als ik deze afleg krijg ik geen signaal meer doorgestuurd naar mijn tv. Ik zou ergens in het menu passtrough moeten terug vinden om het signaal door te sturen maar vindt dat nergens terug. Kan er mij iemand helpen? Thx bij voorbaat. Een marantz-fan.

BenK

Beste Tom,

Heb jij in het menu bij de optie INGANGEN de juiste HDMI of andere aansluiting voor je digicorder geselecteerd?

still life

Citaat van: tom3108 op november 03, 2012, 16:29:40Mijn digicorder van telenet is aangesloten aan de receiver maar als ik deze afleg krijg ik geen signaal meer doorgestuurd naar mijn tv. Ik zou ergens in het menu passtrough moeten terug vinden om het signaal door te sturen maar vindt dat nergens terug. Kan er mij iemand helpen? Thx bij voorbaat. Een marantz-fan.

niet afleggen ?  :-D

ik werk met hdmi direct naar men tv & het geluid nog eens apart (optisch) naar de SR
zo kun je makkelijk tv zien zonder de SR
met de SR (& grote speakers) wordt het natuurlijk zoveel (5.1 x) leuker  :yes:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

kathos

Citaat van: tom3108 op november 03, 2012, 16:29:40
Mijn digicorder van telenet is aangesloten aan de receiver maar als ik deze afleg krijg ik geen signaal meer doorgestuurd naar mijn tv.

Bij mij is dit ook zo.
(Zit ik persoonlijk niet mee want kijk altijd TV met de SR7007 aan :-))

Tannoy-arden

Je moet de digicorder met hdmi kabel aansluiten aan de marantz en van de marantz een hdmi kabel naar de tv . Zo zit het bij mij ook en dat werkt prima

Tannoy-arden

Je zou met een scart kabel apart  van de digibox naar de tv kunnen gaan en kijken of je dan signaal van je digibox  krijgt zonder dat de marantz aangaat