nieuwe UD5007 cd lade scheef

Gestart door Lanfire, oktober 23, 2012, 19:57:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lanfire

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe Marantz nr1603 receiver en een UD5007 blu-ray speler.

Nu valt me op dat het laatje van de blu-ray speler scheef zit, hij hangt door naar rechts.
Ben benieuwd of er meer spelers zijn die dit hebben en of het normaal is.

Als ik de lade open doe maakt hij ook iets een golf beweging, hij gaat niet rechtstandig naar buiten.

Wanneer ik een blu-ray afspeel trilt het hele apparaat, dit is niet storend maar volgens mij ook niet normaal?

Let niet op de stickers, die haal ik er nog af  :yes:

Marantz NR1603 / UD5007
Quadral Chromium Style 5.0
Sunfire SDS-8 Sub
WireWorld Luna 6 mono kabel

joep

Zou die stikkers lekker laten zitten en de UD snel omruilen voor een andere.

Lanfire

Voor een andere UD5007 neem ik aan Joep?
Marantz NR1603 / UD5007
Quadral Chromium Style 5.0
Sunfire SDS-8 Sub
WireWorld Luna 6 mono kabel

lo

 :yes:

Ik zou hier geen genoegen mee nemen  :no:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Lanfire

Heb vandaag al contact gehad met Stassen waar ik de spullen gekocht heb. Even afwachten wat hun hierover zeggen.

Genoeg geld voor neergeteld, dus dit soort dingetjes storen me mateloos  nonono
Marantz NR1603 / UD5007
Quadral Chromium Style 5.0
Sunfire SDS-8 Sub
WireWorld Luna 6 mono kabel

JohnWx

Hoef je niet af tewachten ze moeten een produkt leveren wat voldoet aan wat je hebt gekocht en dat is geen lade met een hobbel  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Lanfire

Nou had dus ook even bevestiging nodig, zie zelf ook dat het niet zo hoort.
Speler werkt verder wel ok, alleen dit gaat misschien in de toekomst toch problemen geven.

Je weet het helaas niet van te voren.
Marantz NR1603 / UD5007
Quadral Chromium Style 5.0
Sunfire SDS-8 Sub
WireWorld Luna 6 mono kabel

jrm

Inderdaad direct retour!

Lade zit scheef mogelijk door afgebroken tandje van ee tandwiel?

Exxar


Lanfire

#9
Net reactie terug, volgens hun hebben ze het allemaal iets, dus niet verontrustend.

Zou dit nog te maken hebben met het mechanisme in het apparaat waar de schijf op draait.
Dat de lade extra een millimeter scheef zit om klemmen van de schijf te voorkomen tijdens het naar binnen schuiven.

Nu ik rondkijk hier in huis zie ik dat meerdere spelers dit hebben. Zowel in de pc als cd en dvd spelers.

De lade nu een aantal keren open en dicht gedaan en hij lijkt nu toch beter te zitten.
Marantz NR1603 / UD5007
Quadral Chromium Style 5.0
Sunfire SDS-8 Sub
WireWorld Luna 6 mono kabel

Xplod

Citaat van: Lanfire op oktober 24, 2012, 11:32:24
Net reactie terug, volgens hun hebben ze het allemaal iets, dus niet verontrustend.

Als je jezelf er niet happy bij voelt ... retour met het apparaat en je niks laten wijsmaken .... blablabla ... "ze hebben het allemaal iets" bullshit gewoon  :eerie:
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

Exxar

Raar, dan is mijn perfect gecentreerde SA15S2-lade dus eigenlijk abnormaal of zelfs defect?

stupid  want die post zie ik nu pas  :wink:

jrm

Citaat van: Exxar op oktober 24, 2012, 11:58:19
Raar, dan is mijn perfect gecentreerde SA15S2-lade dus eigenlijk abnormaal of zelfs defect?

stupid  want die post zie ik nu pas  :wink:

Hier ook een perfect zittende lade in mijn SA15S2!


Hoor je ook een 'ratelend' geluid?
De lade moet lichtjes zoemend dichtgaan (en heel zacht)

JohnWx

gewoon retourneren tis geen speler van 49 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Tiger woods speler?  :-o

Heb gewoon een simpele LG (140 Pleuro) staan welke het perfecto doet..........nog steeds!
Kost geen drol en wanneer defect gewoon kliko!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM