Geen netwerk kabel

Gestart door Steve, oktober 17, 2012, 13:47:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steve

Hallo Marantz vrienden

Sinds kort ben ik in het bezit van:SR5006 en UD5005.
Deze combinatie heb ik in de aanbouw staan, en de epson eh tw 6000 besteld.
Die wil ik boven mijn haard laten projecteren.
En speakers heb ik de tangent avantgarden 200(dus geen surround set) omdat dit een relax ruimte is.
Ik heb geen netwerk kabel getrokken en dus kan ik geen internet radio beluisteren, en weet iemand hoe ik de airplay kan activeren?
En de app werkt ook niet, heeft iemand hier ervaring mee.

Sebastiaan88

AirPlay werkt ook via je netwerk. Kun je voor die versterker toch ook een USB wifi adapter kopen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Marantz 4300 die nog gereviseerd moet worden. Pioneer VSX-921-k + HKTS 11bq
Mercedes-Benz 300D 1982

WilliamB

Hallo Steve ( dat is dan dubbel )  :no:
Ik bedoel twee keer dezelfde vraag.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Steve

Citaat van: John Wx op oktober 17, 2012, 14:32:24
of homeplug
dankje
Zojuist op het net gekeken,zooooo er is zo veel verschillende in te krijgen.
Waar zou ik op moeten letten?TIP:

xander32

#5
Citaat van: Steve op oktober 17, 2012, 14:46:08
dankje
Zojuist op het net gekeken,zooooo er is zo veel verschillende in te krijgen.
Waar zou ik op moeten letten?TIP:
Ik kan je helaas niet adviseren in merk/serie homeplug. Wel kan ik je aangeven dat ik er goede ervaring mee heb (KPN digitale tv & internet).

Waar je wel rekening mee dient te houden; alle electrische apparatuur welke je hebt aangesloten in huis, kan het signaal van de homeplug verstoren. Niet in alle situaties werkt de oplossing middels homeplug dus.

Jor

Misschien een airport Express op marktplaats

Sebastiaan88

Heb je al wifi op dat punt? Je zou ook een draadloze router kunnen kopen en je wifi bruggen (pakt wifi op en stuurt het door) maar dan kan je over de lan porten dus ook internet verkrijgen, en dus je versterker alsnog met een lan kabel aansluiten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Marantz 4300 die nog gereviseerd moet worden. Pioneer VSX-921-k + HKTS 11bq
Mercedes-Benz 300D 1982

xander32

Citaat van: Sebastiaan88 op oktober 18, 2012, 08:21:00
Heb je al wifi op dat punt? Je zou ook een draadloze router kunnen kopen en je wifi bruggen (pakt wifi op en stuurt het door) maar dan kan je over de lan porten dus ook internet verkrijgen, en dus je versterker alsnog met een lan kabel aansluiten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Goed voorstel, en als het wifi voldoende krachtig is dan heb je volgens mij voldoende aan een repeater.

Sebastiaan88

Ja repeater kan ook. Maar dan moet hij een USB wifi kopen voor zijn versterker. Als hij meer apparaten heeft die eventueel een lan kabel nodig hebben is een router met wifi goeie oplossing om draadloos een hubje aan te leggen :) ti's wel een beetje technisch allemaal ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Marantz 4300 die nog gereviseerd moet worden. Pioneer VSX-921-k + HKTS 11bq
Mercedes-Benz 300D 1982

JohnWx

Citaat van: Steve op oktober 17, 2012, 14:46:08
dankje
Zojuist op het net gekeken,zooooo er is zo veel verschillende in te krijgen.
Waar zou ik op moeten letten?TIP:

Maakt niet uit welke er is maar 1 firma die het maakt en de rest koopt het bij ze en zetten erop : KPN Sitecom SWEEX etc.etc.etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject