Marantz (AV Receiver) bedienen met IPad

Gestart door BenK, oktober 15, 2012, 10:12:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BenK

Beste Forumleden,

Wat zijn jullie ervaringen van het bedien van Marantz apparatuur (met name de AV Receivers en Blu-Rray spelers) met een IPad, wat zijn de voor en nadelen t.o.v. de standaard bijgeleverde afstandsbediening?
Alvorens ik een IPad ga aanschaffen wil ik graag jullie ervaringen vernemen.

Mijn dank.

Marvin

Weet niet of ik daar speciaal een Ipad voor aan zou schaffen, maar het werkt perfect.
Een hele fijne is natuurlijk dat je niet met infrarood werkt maar via WIfi.
Een stabiel draaiend netwerk is dus wel een vereiste.
Daarbij kan je met een Ipad natuurlijk nog véél meer.

Audiotic

Wil je m direct bedienen, of via bijv een Dijit?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Faxe

Mijn SR7005 bedien ik met een Ipod Touch. De Marantz werkt op zich aardig. Gebruik de Ipod vooral om muziek te spelen die op mijn Synology Nas staat. Met de Synology Nas werkt dat heel mooi.

BenK

Beste Audiotic, ik neem aan direct maar wat is Dijit?

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Nu ja, mute werkt niet op vrouw en kinderen :-(
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek