Fabrieks bezoek Dynaudio

Gestart door Marantz 81, oktober 07, 2012, 20:44:28

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Hier een mooi verhaal over een frabrieks bezoek aan Dynaudio  :-)

KLIKKERDEKLIKKLIK   byebye

SB_Marantz

Ben pas nog in Denemarken geweest en dit klopt alvast niet.
De productie is een tijdje in China ondergebracht geweest maar daar zijn ze van teruggekomen.
En dat heb ik uit eerste hand........................

Citaat:

Al meer dan 30 jaar maakt het Deense Dynaudio luidsprekers. Zelfs in deze tijd waar gerenommeerde merken hun productie verleggen naar lage lonen landen als China, blijft Dynaudio in het thuisland Denemarken produceren....en hoe!

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

Citaat van: Marantz 81 op oktober 07, 2012, 20:44:28
Hier een mooi verhaal over een frabrieks bezoek aan Dynaudio  :-)

KLIKKERDEKLIKKLIK   byebye
idd leuk stukje , wedden dat je speakers na het lezen gevoelsmatig beter gaan klinken .

lo

Citaat van: SB_Marantz op oktober 07, 2012, 21:02:58
Ben pas nog in Denemarken geweest en dit klopt alvast niet.
De productie is een tijdje in China ondergebracht geweest maar daar zijn ze van teruggekomen.
En dat heb ik uit eerste hand........................

Citaat:

Al meer dan 30 jaar maakt het Deense Dynaudio luidsprekers. Zelfs in deze tijd waar gerenommeerde merken hun productie verleggen naar lage lonen landen als China, blijft Dynaudio in het thuisland Denemarken produceren....en hoe!

Wat is er tijdelijk in china geproduceerd geweest dan?
Kan me niet voorstellen dat alles wat in de reportage te zien is geweest verplaatst is geworden en weer terug is gehaald  :no:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

SB_Marantz

Hoe denk je dat het gaat in de business?

Kijk maar eens naar de Marantz geschiedenis, de autobranche etc.

Do i need to say more?
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

lo

Dus alles wat in de reportage te zien is, is verplaatst geweest naar China? En dat heb je uit eerste hand?
Ben je ook bij dynaudio langs geweest? Lijkt me leuk!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: bas focal marantz op oktober 07, 2012, 21:06:53
idd leuk stukje , wedden dat je speakers na het lezen gevoelsmatig beter gaan klinken .

Dat denk ik niet  :wink:

SB_Marantz

Citaat van: lo op oktober 07, 2012, 22:13:58
Dus alles wat in de reportage te zien is, is verplaatst geweest naar China? En dat heb je uit eerste hand?
Ben je ook bij dynaudio langs geweest? Lijkt me leuk!

Nee een gedeelte van de productie maar de kwaliteit liet te wensen over daarom heeft het management besloten de boel weer compleet in DK terug te halen en ja ik ben er geweest.

Een vriend van mij woont daar vlakbij.
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op oktober 07, 2012, 23:31:00
Nee een gedeelte van de productie maar de kwaliteit liet te wensen over daarom heeft het management besloten de boel weer compleet in DK terug te halen en ja ik ben er geweest.

die van het klepje  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Wat een toeval een vriend van mij ook!! :yes:
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

mountainbiker

Citaat van: lo op oktober 07, 2012, 21:39:20
Wat is er tijdelijk in china geproduceerd geweest dan?
Kan me niet voorstellen dat alles wat in de reportage te zien is geweest verplaatst is geworden en weer terug is gehaald  :no:
Een Chinese medewerker van Dynaudio  :-D :-D Sambal bij?
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op oktober 08, 2012, 02:00:49
Een Chinese medewerker van Dynaudio  :-D :-D Sambal bij?

Nee ze laten ze invliegen  :-P naar Europa
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Dus dan klopt het artikel achteraf nog wel dus  :-D