Marantz 170Dc black edit project

Gestart door HAL9000, oktober 04, 2012, 01:18:02

Vorige topic - Volgende topic

Maus

jrm

Maus

Even de fotocamera zoeken ;) zometeen.

Maus

HAL9000

3  vette bakken!! 170dc 6300 en  die  sony!
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Maus

Helaas, ik help je uit mijn droom.

De DT is een 6100, de 6300 staat wel op de verlanglijst.
De Sony is kapot(uiteraard...). Gaat aan, en weer uit zodra je de voeding gaat belasting met de lade of op play duwt ofzo.

Maar de PM80 staat om de hoek! :D

Rechts onder de Sony zie je nog wel een stukje van een heel vette speaker ;D 5(!) hele watten.

HAL9000

denk dat je  voeding verdroogd  is.   valt  volgens mij wel  te repareren.

Maus

Heb nog een Rotel staan die nog beter klinkt ook. Moet alleen een nieuw lade tandwiel.

Heb ook een setje VU's geregeld waarschijnlijk, een vriend van me had die blijkbaar nog liggen en is ze nu zoeken. De linker VU zit vast.

HAL9000

Maus

De 170 :) Dat is wat ik gisteren bedoelde, meter blijft hangen. Als je erop tikt beweegt ie wel een kant op, maar niet uit zichzelf.

HAL9000

Citaat van: Maus op oktober 12, 2012, 13:50:24
De 170 :) Dat is wat ik gisteren bedoelde, meter blijft hangen. Als je erop tikt beweegt ie wel een kant op, maar niet uit zichzelf.

en tijdens  spelen ???

Maus

Dan beweegt ie dus als je erop tikt. Zet je hem flink open en tik je erop, gaat ie naar rechts. Volume dicht en tikken, is weer langzaam naar links. Hij blijft nu hangen op 5w, gaat geen kant op zonder tikken.

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 12, 2012, 00:08:59
Helaas, ik help je uit mijn droom.

De DT is een 6100, de 6300 staat wel op de verlanglijst.
De Sony is kapot(uiteraard...). Gaat aan, en weer uit zodra je de voeding gaat belasting met de lade of op play duwt ofzo.

Maar de PM80 staat om de hoek! :D

Rechts onder de Sony zie je nog wel een stukje van een heel vette speaker ;D 5(!) hele watten.

die sony brengt zeker nog zwaar geld op, voor de techneuten cq SONY ES boys

behalve heavy spullen ook heavy stof  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maus

Stoffen staat op prio 1 alleen niet altijd evenveel tijd of zin in. ;)
Er gaan ook weleens dingen fout tussen mensen, waardoor je gedachten echt totaal niet op afstoffen van het audiorek staan. :)

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 12, 2012, 14:27:22
Stoffen staat op prio 1 alleen niet altijd evenveel tijd of zin in. ;)
Er gaan ook weleens dingen fout tussen mensen, waardoor je gedachten echt totaal niet op afstoffen van het audiorek staan. :)

voordeel als er stof ligt kan dat er in ieder geval niet meer komen  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject