Citaat van: joep op oktober 04, 2012, 09:06:00
Ik weet zeker dat jij daar niet in geloofd John.
Als ze in de specs zeggen 250 tot 400 watt zullen ze niet veel speakers verkopen. Hou de mensen dom en verkoop speakers. Denk dat je voor speakers welke geen hoorn speakers zijn toch al snel 200 watt moet gebruiken om eruit te halen wat erin zit. Liefst natuurlijk nog meer. Dat is mijn ervaring.
Voor een gewone woonkamer niet Joep
en zeker niet voor de Dali die juist gemaakt is voor dat prijs segment
Maar voor een paar mooie van Moerbeekjes wel
Ik heb nu deze als voorversterker de Nytech ION Obelisk 3 (omdat mijn digitale Lissa set maar 1 analoge input heeft en een mens wil meer dingen erop aan kunnen sluiten) maar ook te gebruiken als gewone versterker en is een kopie van een Naim of andersom daar is Hifi Choice in al die jaren nog niet uit en is 50 watt en speelt gewoon erg goed veel controle rust in de Chario die ik heb en dan draai ik op een behoorlijk nivo, geen krimp
Aber sie sind in die absolute spitzenklasse
Maar als Trucker meer vermogen wil omdat hij dat vind moet hij het absoluut doen en op zoek gaan naar denk ik versterkers als een Kenwood KA-7010 7020 of een Accuphase 205 of een SONY ES vanaf de 6xx lijn of de PIONEER A-717 878 dat soort bakbeesten of op zoek gaan naar een voorversterker en eind versterker Amcron of Audiolab (nederland) staatn er een paar op MP