Hallo trotse gebruikers van Marantz ik wist niet dat jullie een forum hadden, hierbij mijn setje
Waarom heb ik deze keuze gemaakt voor deze opstelling, Monitor Audio Silver RX serie is zeer goed betaalbare met kwaliteit van een segment van dure speakers.
Monitor Audio Silver RX8 geven voor mij een in alle vormen een mooie geluid in hoge en lage tonen in stereo en 5.1 Surround (bi amp)
Monitor Audio Silver RX1 Tja ik heb zelf weinig ruimte om goede Surround (Monitor Audio Silver RXFX) speakers op te hangen dus ging maar de keuze naar de RX1, werd ook aan bevelen in de winkel om dat naast mijn bank staat. (geeft ook mooie lage tonen in de film)
Monitor Audio Silver RX centre haha ja hij staat naast mij TV, niet de normale plaatst voor een centre wees gerust ik heb het zelfde geluid als onder of boven staat, als ik in de toekomst meer ruimte heb gaat hij echt naar onder!
Rel T5 sinds paar weken heb ik in bezit de Rel T5 lekker compact subwoofer, mij buurman hij is te klein tegen over mijn ander speakers, maar echte hij komt helemaal tot zijn recht geen spijt ervan (zit te denken om een tweede te kopen)
En dat allemaal in een huiskamer oppervlakte 10m vierkante meter.
Audio:
Marantz receiver SR5006
Marantz Blu-ray Speler UD5005
project debut 3
Monitor Audio Silver RX8
Monitor Audio Silver RX1
Monitor Audio Silver RX centre
Rel T5
Kabels / power:
3X Monster Cable / HDMI1200EX
1x Monster Cable / M550I
1x Monster Cable / HDP750G Green Power