Het is officieel Herfst. De avonden worden weer korter en kouder. Persoonlijk vind ik dit jaargetijde gekoppeld aan het audiofiele luisteren, erg prettig en een extra dimensie van sfeer toevoegen.
Lijkt het jullie iets om niet eens thuis een meet and greet te organiseren, maar om op een andere locatie van verschillende audiofiele opstellingen te genieten? Bijvoorbeeld een ruimte waar Marantz Vintage componenten (werkend) staan opgesteld en een ruimte waar de 'hedendaagse' componenten (werkend) staan opgesteld.
Dit zou misschien mogelijk gemaakt kunnen worden door de tussenkomst en samenwerking met een audiovereniging in het midden van het land, of als deze dit plan niet zien zitten, dat dit door ons zelf wordt georganiseerd.
Alles valt of staat echter met de bereidwillendheid van de forumleden. Er zal bijvoorbeeld apparatuur door de forumleden zelf 'ten toon gesteld' moeten worden. Voorbeeld: 2 sets modern in een ruimte en 2 sets Vintage in een andere ruimte.
Mocht er de bereidwillendheid zijn en zonder tussenkomst van de audiovereniging, dan heb ik eventueel wel in Harderwijk de fascilitaire mogelijkheid (inclusief ruimte). Een kleine tegemoetkoming in de kosten voor een hapje en drankje is dan iets wat er tegenover moet staan. Ik heb begrepen dat dit ook erg belangrijk is
Enfin, het kan ook maar zo zijn dat alles kleinschalig prima is, en dan moeten we dat vooral in stand houden!
Dan laten we deze brainstormsessie voor wat het is.....oh ja, de maand waneer dit alles plaats zou kunnen vinden: december......
Andere ideeën?