Marantz PM66 S.E. KI

Gestart door grendel, september 16, 2012, 14:53:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

grendel

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om een tweede set op te gaan bouwen. ik ben al in het bezit van een Marantz cd 63 K.I. en nu vroeg ik mij af wat jullie gedachten zijn over de Marantz PM66 S.E. KI?   

xander32

Citaat van: grendel op september 16, 2012, 14:53:00
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om een tweede set op te gaan bouwen. ik ben al in het bezit van een Marantz cd 63 K.I. en nu vroeg ik mij af wat jullie gedachten zijn over de Marantz PM66 S.E. KI?
Een leuke versterker hoor en wel een mooie combi denk ik :yes:.

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op september 16, 2012, 14:59:30
Een leuke versterker hoor en wel een mooie combi denk ik :yes:.
Sluit mij naadloos bij het de reactie van Robert aan. byebye, Cor. En heel succes en plezier!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maurice

Lijkt mij een leuke set, laat de versterker wel even servicen indien dit recent nog niet gedaan is.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Dirk

Ben ook net in het bezit van een PM-66SE KI signatuur (en een CD-67 SE). Gestart met het draaien van mijn collectie cd's. Nu valt het geluid wel eens gedeeltelijk weg. Ik las in het vorige bericht over onderhoud / servicebeurt.
Wie weet waar dit aan ligt en heeft een adres waar ik dit desnoods kan laten repareren. Of is een algemene onderhoudsbeurt aan te raden ?
1122DC, KEF LS50, Chord Odyssey 2

Marantz 81

Hal 9000 of sb marantz , kunnen dat wel voor je doen  :-)

lo

En anders de marantz reparatie dienst: Audioservice te Elst.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.