ruimtelijkheid, diepte, muziek verschil PM 11S3 vs SR7007 of.....

Gestart door pollyxx40, augustus 31, 2012, 16:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: pollyxx40 op september 04, 2012, 19:26:39
Uit betrouwbare bron vernomen dat de 15 serie het niet haalt tov de 11 serie. ???


frusty sorry hoor maar kan het niet meer serieus nemen wat je steeds vraagt over welke je moet nemen etc.


popcorn er even bijpakken en volgmodus aan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

mountainbiker

versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

mountainbiker

Citaat van: pollyxx40 op september 04, 2012, 19:26:39
Uit betrouwbare bron vernomen dat de 15 serie het niet haalt tov de 11 serie. ???
Moet hier een nieuw topic over geopend worden of kan het hier?
Ik merk t wel van de moderator.

Wie kan me overtuigen om 4000 euro meer uit te geven, of juist niet, voor de 11 serie?
Graag ook nog wat adviezen v.w.b. de kabels die tussen SA en PM die de voorkeur hebben. Tot nu toe maar 1 paar gelezen.

Graag uw advies.
Die betrouwbare bron is toch niet de story of prive hopelijk!! puke
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

pollyxx40

Citaat van: John Wx op september 04, 2012, 23:01:24
frusty sorry hoor maar kan het niet meer serieus nemen wat je steeds vraagt over welke je moet nemen etc.


popcorn er even bijpakken en volgmodus aan
Als iemand van dit forum me een pb stuurt, neem ik dat serieus en vraag ik graag verder.
Volgens mij heeft niemand een voorkeur uitgesproken tussen 11 en 15 serie.
Ook kan ik de technische details niet horen en "l`ullen" is een forum voor gemaakt  :roll:

Misschien dat anderen minder druk zijn, maar ik moet een "luistersessie" echt plannen en heb ik graag informatie voor ik in een stoel knal bij de verkoper en ga luisteren.

Hoop dat de popcorn snel op is en dat er nog wat serieuse informatie los komt.
Bruibaar is de info over de komst van een nieuwe serie en waar ik daar info over kan verkrijgen.
Bruikbaar is ook als er lui op dit forum zitten die aan kunnen geven dat bepaalde technische snufjes je niets hebt. Scheelt voor mij, om niet alles van een verkoper voor zoete koek te slikken.
Bruikbaar zou ook ervaringen zijn over interlinks materiaal? Merk?

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

Marantz 81

Technische details zijn ook niet interresant

Laat je oren het werk doen ,neem je eigen cd,s mee en ga luisteren  :yes:

TurboMarco

CiteerAls iemand van dit forum me een pb stuurt, neem ik dat serieus en vraag ik graag verder.
Volgens mij heeft niemand een voorkeur uitgesproken tussen 11 en 15 serie.
Ook kan ik de technische details niet horen en "l`ullen" is een forum voor gemaakt

Doe gewoon waar je zin in hebt en er een goed gevoel aan overhoud  :yes:

Een forum is doorgaans gemaakt om te kunnen ouwenelen ,zolang er geen claims gemaakt worden is er geen vuiltje aan de lucht .

Mijn advies luid dan ook ..............Haal zoveel mogelijk geld van de bank en koop er spullen voor ,voordat je het weet is de euro geen donder waard .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Zolang er gewerkt wordt zal het wel meevallen... Het BNP is belangrijker dan de koers van de euro. Het is slechts een WISSELkoers die de koers bepaald. Hij is dus relatief en niet absoluut.
Gevaarlijker is de hypotheekschuldbubble. Als die acuut knapt valt er een belangrijke pilaar onder de nationale financiële huishouding vandaan. Daarom is het zaak die bubble langzaam leeg te laten lopen door een gefaseerde beperking van de hypotheekrenteaftrek en wel over de volle breedte, van hoog naar laag. Dan worden de huizen weer betaalbaar en wordt de markt weer aantrekkelijk voor kopers en dus ook voor bouwers.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Je haalt twee dingen door elkaar Cor .

CiteerZolang er gewerkt wordt zal het wel meevallen
Zolang er werk is ....dus niet overgenomen door MOEarbeiders .
CiteerHet is slechts een WISSELkoers die de koers bepaald
De wisselkoers mbt tot de Euro is lang geleden bepaalt tot de onderste vd grens .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: pollyxx40 op september 04, 2012, 23:57:09
Als iemand van dit forum me een pb stuurt, neem ik dat serieus en vraag ik graag verder.
Volgens mij heeft niemand een voorkeur uitgesproken tussen 11 en 15 serie.
Ook kan ik de technische details niet horen en "l`ullen" is een forum voor gemaakt  :roll:

Misschien dat anderen minder druk zijn, maar ik moet een "luistersessie" echt plannen en heb ik graag informatie voor ik in een stoel knal bij de verkoper en ga luisteren.

Hoop dat de popcorn snel op is en dat er nog wat serieuse informatie los komt.
Bruibaar is de info over de komst van een nieuwe serie en waar ik daar info over kan verkrijgen.
Bruikbaar is ook als er lui op dit forum zitten die aan kunnen geven dat bepaalde technische snufjes je niets hebt. Scheelt voor mij, om niet alles van een verkoper voor zoete koek te slikken.
Bruikbaar zou ook ervaringen zijn over interlinks materiaal? Merk?

heb maar nieuwe popcorn gemaakt, je hebt het over betrouwbare info nou dan is het logisch om te zeggen wie en wat maar afgaan op een recensie van 1 iemand ja vind ik wat discutabel

je hebt het maar over info, daar is google voor uitgevonden en hifibladen

vaak word er herhaald zelf luisteren en kom jij met de vraag of er "lui" zijn die ervaringen hebben met interlinks, gebruik de zoek functie op dit forum zou ik zeggen

en je opmerking van "Misschien dat anderen minder druk zijn" laat ik maar langs me heen gaan


ga op zoek naar een winkel waar je het thuis kan beluisteren de akoestiek bepaald 90%

als ik jouw was ging ik op de 4 fora wat info op doen en kijken hoe dingen werken en welke onderwerpen er voor jouw toe doen dan maar te vragen is rood mooi of blauw mooi of groen

zoveel info te vinden van mensen die echt verstand ervan hebben omtrent bouwen repareren modificeren mensen met kennis van zaken


succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op september 05, 2012, 00:32:59
Zolang er gewerkt wordt zal het wel meevallen... Het BNP is belangrijker dan de koers van de euro. Het is slechts een WISSELkoers die de koers bepaald. Hij is dus relatief en niet absoluut.
Gevaarlijker is de hypotheekschuldbubble. Als die acuut knapt valt er een belangrijke pilaar onder de nationale financiële huishouding vandaan. Daarom is het zaak die bubble langzaam leeg te laten lopen door een gefaseerde beperking van de hypotheekrenteaftrek en wel over de volle breedte, van hoog naar laag. Dan worden de huizen weer betaalbaar en wordt de markt weer aantrekkelijk voor kopers en dus ook voor bouwers.

Huizen zullen echt niet gaan zakken in prijs Cor de lonen zullen altijd blijven stijgen en daar word een koop/huur op gebaseerd

De mensen moeten zelf goed nadenken wat en wanneer ze kopen, veel mensen kopen een huis op 2 lonen en na 3 jaar gohhhhh laten we kinderen nemen dat is een bewuste keuze van die mensen en dan niet zeuren wat is het duur


Mensen moeten moeten huin geluksnorm verlagen die door de maatschappij aardig te hoog is geworden



Cor allemaal mijn mening  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op september 05, 2012, 00:58:05
Huizen zullen echt niet gaan zakken in prijs Cor de lonen zullen altijd blijven stijgen en daar word een koop/huur op gebaseerd

De mensen moeten zelf goed nadenken wat en wanneer ze kopen, veel mensen kopen een huis op 2 lonen en na 3 jaar gohhhhh laten we kinderen nemen dat is een bewuste keuze van die mensen en dan niet zeuren wat is het duur


Mensen moeten moeten huin geluksnorm verlagen die door de maatschappij aardig te hoog is geworden



Cor allemaal mijn mening  :wink:
Ik beaam jouw mening John.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Citaat van: Cornelis1921 op september 05, 2012, 00:32:59
Zolang er gewerkt wordt zal het wel meevallen... Het BNP is belangrijker dan de koers van de euro. Het is slechts een WISSELkoers die de koers bepaald. Hij is dus relatief en niet absoluut.
Gevaarlijker is de hypotheekschuldbubble. Als die acuut knapt valt er een belangrijke pilaar onder de nationale financiële huishouding vandaan. Daarom is het zaak die bubble langzaam leeg te laten lopen door een gefaseerde beperking van de hypotheekrenteaftrek en wel over de volle breedte, van hoog naar laag. Dan worden de huizen weer betaalbaar en wordt de markt weer aantrekkelijk voor kopers en dus ook voor bouwers.
Fraction reserve banking!! nonono
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op september 05, 2012, 03:07:15
Fraction reserve banking!! nonono
Inderdaad Michiel, dat is nóg gevaarlijker. :evil: Had ik even over het hoofd gezien violent1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *