Citaat van: pollyxx40 op september 04, 2012, 23:57:09
Als iemand van dit forum me een pb stuurt, neem ik dat serieus en vraag ik graag verder.
Volgens mij heeft niemand een voorkeur uitgesproken tussen 11 en 15 serie.
Ook kan ik de technische details niet horen en "l`ullen" is een forum voor gemaakt
Misschien dat anderen minder druk zijn, maar ik moet een "luistersessie" echt plannen en heb ik graag informatie voor ik in een stoel knal bij de verkoper en ga luisteren.
Hoop dat de popcorn snel op is en dat er nog wat serieuse informatie los komt.
Bruibaar is de info over de komst van een nieuwe serie en waar ik daar info over kan verkrijgen.
Bruikbaar is ook als er lui op dit forum zitten die aan kunnen geven dat bepaalde technische snufjes je niets hebt. Scheelt voor mij, om niet alles van een verkoper voor zoete koek te slikken.
Bruikbaar zou ook ervaringen zijn over interlinks materiaal? Merk?
heb maar nieuwe popcorn gemaakt, je hebt het over betrouwbare info nou dan is het logisch om te zeggen wie en wat maar afgaan op een recensie van 1 iemand ja vind ik wat discutabel
je hebt het maar over info, daar is google voor uitgevonden en hifibladen
vaak word er herhaald zelf luisteren en kom jij met de vraag of er "lui" zijn die ervaringen hebben met interlinks, gebruik de zoek functie op dit forum zou ik zeggen
en je opmerking van "Misschien dat anderen minder druk zijn" laat ik maar langs me heen gaan
ga op zoek naar een winkel waar je het thuis kan beluisteren de akoestiek bepaald 90%
als ik jouw was ging ik op de 4 fora wat info op doen en kijken hoe dingen werken en welke onderwerpen er voor jouw toe doen dan maar te vragen is rood mooi of blauw mooi of groen
zoveel info te vinden van mensen die echt verstand ervan hebben omtrent bouwen repareren modificeren mensen met kennis van zaken
succes