Ik ben hier helemaal nieuw, Marantz is mij al geruime tijd bekend in de jaren 80 had ik er nog een prachtige 2x75w eindversterker van met van die prachtige blauwe verlichte grote VU- meters erop en in het rood Peak ernaast.
Die had ik misschien beter bijgehouden, prachtig toch die vintage audio. Ik heb nog wel een prachtige vintage staan van Nikko (Alpha 2 enz.....) waarover ik wel eens meer plaats in het juiste topic
.
Ik wist echter al langer dat ik voor wat nieuws sowieso bij Marantz zou terecht komen omdat ze prachtige producten hebben. En het is dus zover.
Verleden week een set aangekocht van 46" 3D-TV (Sony 46 HX 850) en daarbij de Marantz UD 7006 en de PM 7004. Nu heeft de dealer laten weten dat die 7006 niet meer leverbaar zou zijn en vervangen wordt door de 7007 die een 200 euro duurder zou zijn (maar daar wou de dealer wel iets voor regelen
). Wel even langer wachten tot eind september, geduld is een mooie gave.....
Voor zover ik er wat van heb kunnen terugvinden zou deze UD-7007 geen 7.1 analoge uitgangen meer hebben, wel de gewone stereo-outputs en ook gebalanceerde XLR-outputs. Bovendien zou hij 2 Hdmi uitgangen hebben en ventilatorloos zijn.
Iemand van jullie al wat meer over vernomen?