UD 7006 geen eigen testgeluid

Gestart door EvoX, augustus 12, 2012, 10:33:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

EvoX

Gisteteren een UD7006 opgehaald, aangesloten ingesteld en het apparaat werk geweldig maar  :|

Het enigste wat ik niet aan de praat krijg is het testsignaal van het apparaat zelf?!?! Je ziet de speakertjes op het scherm wel oplichten maar je hoort verder niets, instellen qwa groote wil verdel wel.



Iemand een id?

Stadium III

Heb je de analoge uitgangen aangesloten en de 7.1 ch input op de reciever aangezet?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

EvoX

Citaat van: Stadium III op augustus 12, 2012, 10:38:47
Heb je de analoge uitgangen aangesloten en de 7.1 ch input op de reciever aangezet?

Heb alleen de HDMI kabel er tussen gezet. In de doos zitten nog wel 2 extra kabeltjes.

Snelle reactie trouwens  pompom

Stadium III

Dan als je stereo alleen gebruikt de analoge uitgangen aansluiten
Dmv de analoge uitgangen te gaan gebruiken pak je het mangement van de UD en zet je de SR buiten spel
Ik zou het alleen gebruiken als de SR niet beter is al de UD
Maar goed verder kan de UD alles via HDMI en kan de SR alles voor je doen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

EvoX

Citaat van: Stadium III op augustus 12, 2012, 10:56:05
Dan als je stereo alleen gebruikt de analoge uitgangen aansluiten
Dmv de analoge uitgangen te gaan gebruiken pak je het mangement van de UD en zet je de SR buiten spel
Ik zou het alleen gebruiken als de SR niet beter is al de UD
Maar goed verder kan de UD alles via HDMI en kan de SR alles voor je doen

Dus, met een van deze kabels er tussen zou ik het testsignaal kunnen krijgen?

Stadium III

Als je dus iid een analoge interlink ertussen zet en de reciever juiste ingang pakt ben je er
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

EvoX

Citaat van: Stadium III op augustus 12, 2012, 11:04:35
Als je dus iid een analoge interlink ertussen zet en de reciever juiste ingang pakt ben je er

Dank je wel  notworthy

Stadium III

Graag gedaan

En nu de vraag waarom wil je de uitgangen gebruiken ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

EvoX

Citaat van: Stadium III op augustus 12, 2012, 12:59:59
Graag gedaan

En nu de vraag waarom wil je de uitgangen gebruiken ?

Die ga ik juist niet gebruiken  :-)

HDMI is toch voldoende om alle geluidssporen te gebruiken  :?

WimPeu

Waarom dan een 7006 als je allen HDMI gaat gebruiken. Was je met een veel goedkopere 5005 ook klaar geweest.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

EvoX

Citaat van: WimPeu op augustus 12, 2012, 13:17:15
Waarom dan een 7006 als je allen HDMI gaat gebruiken. Was je met een veel goedkopere 5005 ook klaar geweest.

Men bood mij de 5007 aan maar voor een fractie van de prijs meer de 7006


EvoX

Volgens de gebruiksaanwijzing moet hij ingesteld staan op BIT-stream of is LPCM een betere keuze.


Marvin

Citaat van: EvoX op augustus 12, 2012, 16:16:57
Volgens de gebruiksaanwijzing moet hij ingesteld staan op BIT-stream of is LPCM een betere keuze.



Met HDMI is Bitstream de beste keus, dacht ik.

EvoX

Citaat van: marvin op augustus 12, 2012, 16:58:37
Met HDMI is Bitstream de beste keus, dacht ik.

Hoi Marvin,

Ik weet dat hier al oneindig veel topics over lopen op het www, maar dit is toch mooi Marantz gerelateerd  :lol:

Basisregel

Zet het te versturen apparaat het digitaal zelf om zet hem dan op BITRATE, moet de versterker het doen zet hem dan op LPCM

Correct me if i'm wrong  :-)

WimPeu

#14
Citaat van: EvoX op augustus 12, 2012, 17:17:16
Hoi Marvin,

Ik weet dat hier al oneindig veel topics over lopen op het www, maar dit is toch mooi Marantz gerelateerd  :lol:

Basisregel

Zet het te versturen apparaat het digitaal zelf om zet hem dan op BITRATE, moet de versterker het doen zet hem dan op LPCM

Correct me if i'm wrong  :-)

Net anders om. Als je bitrate uitstuurd dan doet de bron eigenlijk niets. Is universeel, ook bij Onkyo's voor mensen met weinig eisen. :wink:  is dat het geval.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES