Hoi Forumleden,
Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen, ik ben Dennis 36 jaar uit Tilburg en sinds een week gelukkige bezitter van een SR6006 icm met Klipsch F2 zuilen icm met Klipsch S20 surround en Klipsch C10 center speaker, dit alles wordt in het laag ondersteund door de Klipsch SW10 subwoofer en tot nu toe ben ik zeer tevreden met deze combi.
Na wat handmatig en via de mic inregelen ben ik tevreden met het geluid en nu ben ik de versterker beetje bij beetje aan het leren kennen qua handmatige instellingen en mogelijkheden.
Hetgeen me echter niet lukt is het verbinden van de versterker met mijn airport extreme. Ik heb al van alles geprobeert en ben het spoor een beetje bijster. Ik ben geen goeroe op het gebied van netwerken en de bijbehorende terminologie, en heb dus de DHCP settings alsmede de handmatige geprobeerd tot op heden geen resultaat
.
Weet iemand hier de instellingen voor bijvoorbeeld CLient ID of Macadres en waar ik die kan vinden. Wat moet ik in de versterker invullen, het ip adres van de Router of een IP adres wat de router lijkt te genereren voor de Marantz.
Het mooiste zou een stap voor stap handleiding zijn, want ik ben bang dat ik al te veel verkeerd ingesteld heb op zowel de router als de versterker. Op google is wel het eea te vinden over problemen met de airport express, maar niet over de extreme.
Ik hoop op een oplossing zodat ik ook de netwerk capaciteiten van deze versterker kan proberen almede airplay.
Alvast bedankt !!
Dennis