Schoonmaken audio/video

Gestart door EvoX, augustus 07, 2012, 22:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

EvoX

Ben net in het trotse bezit gekomen van een zwarte SR7005  :kwijl:  pompom

Wel een demomodel, maar kreeg hem mee voor een héle scherpe prijs  :yes:

MediaMarkt Groningen  notworthy

Wel met de nodige vingervlekken  :no: maar daarvoor mag je ook op de plank staan  :yes:

Hoe maken jullie je audio/video apparatuur schoon, want afwasmiddel bevat zout en dat is sowieso uit den boze.

graag lees ik jullie reactie's  :yes:

Marvin

Lukt het niet gewoon met een vochtig doekje?
Ik heb zelf geen probleem met een beetje allesreiniger, maar dat moet je zelf bepalen.

EvoX

Een vochtig doekje kan, maar ik kreeg al het advies om het met een beetje LCD reiniger te doen. Dit middel is ruim toepasbaar op meerdere producten.

Marvin

Nou dan kan er wel een slotje op....  :-D

Stadium III

LCD claeaner werkt goed !
Glassex ook  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Exxar

Brillenpoetsdoekjes! Daarmee gaan de vingerafdrukken er zo af en ruikt het toestel op slag weer fris ook.

En daarna heb je alleen nog de Swiffer Duster nodig.

audiof. zonder budget

Ik gebruik om dingen streeploos schoon te maken altijd een beetje lauw water met een scheutje spiritus.
Alles afwrijven met een vochtige microvezeldoek en zachtjes droogwrijven met een theedoek.... het resultaat is dan weer als nieuw.
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Marvin

Afstandsbediening gebruiken, dan hoef je er niet met je vette vingers aan te zitten.
Volgende topic, hoe reinig ik m'n AB...?!

:-D


--Verstuurd zonder netwerk--

Maus

Ik maak de hoogglans piano altijd schoon met een doekje met warm water. Moet voor alleen vingervlekken toch ook lukken op een versterker?

mustang5.0

Citaat van: marvin op augustus 17, 2012, 17:34:40
Afstandsbediening gebruiken, dan hoef je er niet met je vette vingers aan te zitten.
Volgende topic, hoe reinig ik m'n AB...?!

:-D


--Verstuurd zonder netwerk--

Kijk dat vind ik nu ook.
En mijn Harmony One maak ik schoon met een brillendoekje  :wink:

Met vriendelijke groet Richard.