mini-M&G: maandag 6 aug

Gestart door Zoldar, augustus 03, 2012, 19:18:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Maar serieus nu  :-)

Natuurlijk hoor je verschillen met zoveel verschillende omstandigheden .
Citeermaar 10cm naar rechts of links hangen met je hoofd vanuit je luisterpositie doet meer dan een interlink vervangen.
Dit schreef Speeddemon ,en Maurice die de laatste keer bij mij was merkte ook meteen op dat wanneer je hoofd iets meer naar links of rechts houd het geluidsbeeld veranderd al luisterend naar dezelfde set-up .
Zo zijn er nog veel meer variabelen te noemen die kleine tot zeer grote verschillen maken .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zoldar

er is een amp verwisseld en een cd speler (dat is die electronica die niets uitmaakt volgens een leerschool). that's it.

en iedereen beweegt wel eens zijn hoofd heen en weer. daar gaat mijn onkyo nog niet van als een graaf klinken kan ik je vertellen.  :roll:

die graaf klinkt anders dan de onkyo (onder huiskamer omstandigheden). voor iederen die erbij was.

cheers! 
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

Citaat van: Zoldar op augustus 10, 2012, 10:21:24
er is een amp verwisseld en een cd speler (dat is die electronica die niets uitmaakt volgens een leerschool). that's it.

en iedereen beweegt wel eens zijn hoofd heen en weer. daar gaat mijn onkyo nog niet van als een graaf klinken kan ik je vertellen.  :roll::

die graaf klinkt anders dan de onkyo (onder huiskamer omstandigheden). voor iederen die erbij was.

cheers!
:yes: :yes: :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Wat ik al zei :
CiteerZo zijn er nog veel meer variabelen te noemen die kleine tot zeer grote verschillen maken

Proost !
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zoldar

bewijs dat maar eens! kom de volgende keer langs. en laat die bakken eender klinken in mijn oren.

anders bestaat die gelijkheid alleen tussen jouw oren (prima conlcusie als je het mij vraagd) of in de boekjes.

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

TurboMarco

Dus je wilt met droge ogen beweren dat de verschillen die wij horen tussen de oren zitten  :schater:

Sorry hoor maar ik meen dat ik met genoeg argumenten duidelijk heb proberen te maken waarom wij verschillen horen ,dat je daar niet in kan vinden is niet mijn probleem .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#36
Een link waar Ron ons naar verwijst  in dit topic :
http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,9200.0.html

http://www.matrixhifi.com/ENG_contenedor_filosofia.htm

Zeer verhelderend  :yes:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Ja, ik hoorde bij Marco verschil toen ik mijn hoofd even verplaatste, maar ik hoor ook nog steeds verschillen tussen apparatuur  :evil:
Momenteel wat minder, mijn oren zitten al een tijdje behoorlijk dicht  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude