Het was weer een gezzelige avond een hartelijke ontvangst en hand als vriend van Zoldar
Cor zat al te genieten op de bank van de muziek even later kwam Janver binnen die ik nog niet eerder ontmoet had leuk om kennis te maken en praatje onder elkaar over muziek en andere zaken
na een Koffie en wat muziek luisteren een Hertog jan erbij ( beter kan niet
)
We hebben div soorten muziek geluisterd Ilse de lange album the grate escape ,de Live opname op LP Alice in Chains Unplugged was erg mooi prachtige plaasting echte live ervaring
Pink floyd en janver had ook een mooie cd meegenomen mooie stem had die vrouw ook muziekaal een topper alleen voormijzelf te relaxt maar kon het zeker waarderen
Eerst geluisterd op de buizen Graaf amp wat klinkt dat toch mooi op die Triangel,s in het hoog en mid echt veel detail en de sub vult het mooi aan ,over het geheel praktisch niet hoorbaar dat die meespelt duidelijk beter geintegreerd als de vorige keer slechts bij een enkel nummer beetje verwaarloosbare rumbel ( ben een heel kritische luisteraar )
Daarna op de onkyo porcupine tree ow lekker hoor
echt muzikaal zeer mooi gemaakt de afwisseling van ballad achtig naar echt flink raggen
maar wat een verschil zeg tegenover de Graaf stereo buizen amp ,zoals al verteld hebben we ook in 2.0 stereo pure direct geluisterd via de onkyo met dezelfde setup kwa bron als met de graaf , het klinkt niet verkeerd en goed via de Oknyo ,maar als je daarvoor de graaf hebt Tja
Ook nog met de DB meter in de hand gezeten en geconstateerd dat ikzelf af en toe thuis toch wel erg hard draai
ik kreeg de Ab en liep al snel richting constant 90 db en vondt ik wel lekker luisteren
Heren tot de volgende keer