Banaan pluggen > SR5006

Gestart door pekelvlees, juli 21, 2012, 08:00:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pekelvlees

Ik twijfel over de aanschaf van banaan pluggen.
Vind het mooi afgewerkt ,maar is het nu echt zoveel beter ?
En kan het op mijn Marantz SR5006 ?

Het gaat om Nakamichi banaanpluggen.
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

renes59

Beter niet, het is wel gemakkelijk.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

cz79

Zoals gezegd is het wel makkelijker maar een verbinding zonder spades of pluggen is vaak wel beter, dat is het meeste directe contact namelijk zonder een overgang.

pekelvlees

Ik heb ze besteld 10 setjes (20stuks)....Iedergeval net al de tonnetjes achter uit mijn versterker lopen pielen,dus dat is iedergeval klaar.
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

still life

komt goed, die zwarte dopjes moeten er idd uit..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Voor sommige beter ivm roulerende spullen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Janver

Ik heb ook die 'Nakamichi'  voor surround en center speaker; ideaal!!!!
Hier kan uw reclame staan!

kensei

Ja het enige is dat het makkelijker is. Ik ben het eens met de mening dat je zo min mogelijk spullen tussen je verbindingen moet stoppen. Solderen is het best maar ook lastig. Gewoon je blanke uiteinde van de kabel onder de connector klemmen of gesoldeerde spades geven de beste verbinding.

Groetjes.

JohnWx

Citaat van: kensei op oktober 06, 2012, 18:25:20
Ja het enige is dat het makkelijker is. Ik ben het eens met de mening dat je zo min mogelijk spullen tussen je verbindingen moet stoppen. Solderen is het best maar ook lastig. Gewoon je blanke uiteinde van de kabel onder de connector klemmen of gesoldeerde spades geven de beste verbinding.

Groetjes.

Want waarom is solderen het beste ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject