Ik ben sinds kort overgestapt naar KPN alles in 1. De iTV tuner en TV zijn via hdmi aangesloten op mijn SR7005. Na een paar dagen was ik het aanzetten van de 3 losse apparaten met 2 ab's zat en heb ik een macro ingesteld op de remote. Deze zet eerst de tuner aan, zet dan de remote op SAT (ingang tuner en bediening cijfertoetsen) en zet vervolgens de TV op het juiste input kanaal. Het gaat regelmatig goed, maar dus ook vaak niet. Ik heb het vermoeden dat dit te maken heeft met het feit dat de macro de commando's achter elkaar naar de apparaten stuurt en dat dit soms te snel gaat. Omdat het ook goed gaat lijkt de macro te kloppen en wanneer ik de handelingen los achter elkaar uitvoer gaat het ook goed. Ik zou daarom graag een wachttijd tussen de macrostappen willen instellen van bijv een halve seconde. Ik vind hier geen info over en vrees dus dat dit niet kan, klopt dat? En zo ja, zijn er andere oplossingen voor dit probleem? Bij voorbaat dank!
Rob
Excuses, zie na plaatsen dat ik dit bericht in de verkeerde categorie heb gepost...