Bromgeluid

Gestart door erik1950, juni 13, 2012, 14:53:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

erik1950

 Mijn tuner  Sanyo fm t 611 lu  die doet beetje raar , ik hoor namelijk  een licht bromgeluid  , is niet storend en als hij speelt hoor je het niet , maar als ik hem uit doe, hoor ik het nog, enkel als ik het stopcontact uit doe, is het gedaan

JohnWx

Citaat van: erik1950 op juni 13, 2012, 14:53:00
Mijn tuner  Sanyo fm t 611 lu  die doet beetje raar , ik hoor namelijk  een licht bromgeluid  , is niet storend en als hij speelt hoor je het niet , maar als ik hem uit doe, hoor ik het nog, enkel als ik het stopcontact uit doe, is het gedaan

dan zal er iets stuk zijn of aan het gaan zijn
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Die kans zit er in JJ.

Groundverbinding van de cinchdelen of ergens een rotte elco / tinverbindingen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op juni 13, 2012, 17:08:29
Die kans zit er in JJ.

Groundverbinding van de cinchdelen of ergens een rotte elco / tinverbindingen.

zal ik anders vanaf heden de telefonische klachten behandelen a 1,50 per minuut  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950


JohnWx

hij is aan het stuk gaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

denk het ook  zal hem maar niet meer gebruiken  en in stopkontakt laten zitten anders vliegt hij nog in brand

JohnWx

Citaat van: erik1950 op juni 14, 2012, 12:47:59
denk het ook  zal hem maar niet meer gebruiken  en in stopkontakt laten zitten anders vliegt hij nog in brand

daarvoor hebben we zekeringen en stoppen in de groepenkast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Of audiofiele spijkers.  :-D



JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject