SR7005 ziet FLAC bestanden op NAS niet

Gestart door darkcoot, juni 04, 2012, 21:03:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

darkcoot

Hebben jullie misschien tips om het volgende te verhelpen. Op mijn NAS (ReadyNAS van Netgear) heb ik iets van 800 albums in FLAC formaat staat. Een deel ervaar kan ik niet zien als ik mijn SR7005 browse. Alle mappen staan overigens in 1 map.
Doe ik hetzelfde via mijn AC Ryan mediaplayer dan zie ik wel alle mappen..... :|
Ik heb mijn NAS al laten sannen naar media bestanden, maar dat heeft niet geholpen. Als ik via mijn PC browse zie ik geen verschillen in rechten op de bestanden. Bestanden kopieren naar mijn pc en vervolgens terug zetten heeft ook niet geholpen.

Herkent iemand dit?

Gr.

Dark

*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

mountainbiker

#1
Ja zoiets heb ik ook bij de hakken gehad een tijdje terug.Had op de pc flac bestanden en mp3 in mappen en overgezet naar een usb stick maar mijn mediaplayer herkent deze mappen wel maar speelt geen nummers af.Alle nummers handmatig uit de mappen gehaald (3 uur mee bezig geweest)vervolgens gekopieerd naar de usb stick en proberen af te draaien op de mediaplayer.Nada niks geen geluid.
Had ook een usb stick gekocht van 128 gb.Probeerde de muziek bestanden van de volle stick van 32 gb te kopieren naar het grotere exemplaar.Ben de tel van de foutmeldingen inmiddels kwijtgeraakt een groot drama.Draai nou gewoon vanaf de harde schijf van de pc, heb de mediaplayer in de doos gestopt en in de kast gemikt en gebruik nu een oude lege usb stick van 16 gb die ik nog had liggen liggen als nieuwe back up.Die volle van 32gb ligt in de lade in geval van crisis.Die van 128 gb ligt er naast maar dan leeg.Was er wel klaar mee.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op juni 04, 2012, 21:41:46
Ja zoiets heb ik ook bij de hakken gehad een tijdje terug.Had op de pc flac bestanden en mp3 in mappen en overgezet naar een usb stick maar mijn mediaplayer herkent deze mappen wel maar speelt geen nummers af.Alle nummers handmatig uit de mappen gehaald (3 uur mee bezig geweest)vervolgens gekopieerd naar de usb stick en proberen af te draaien op de mediaplayer.Nada niks geen geluid.
Had ook een usb stick gekocht van 128 gb.Probeerde de muziek bestanden van de volle stick van 32 gb te kopieren naar het grotere exemplaar.Ben de tel van de foutmeldingen inmiddels kwijtgeraakt een groot drama.Draai nou gewoon vanaf de harde schijf van de pc, heb de mediaplayer in de doos gestopt en in de kast gemikt en gebruik nu een oude lege usb stick van 16 gb die ik nog had liggen liggen als nieuwe back up.Die volle van 32gb ligt in de lade in geval van crisis.Die van 128 gb ligt er naast maar dan leeg.Was er wel klaar mee.

Dan ben je op het punt gekomen inpakken en wegwezen herkenbaar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

darkcoot

Streamen via mijn ac ryan is geen straf, maar dan moet de tv aan om te browsen. Via mijn Iphone gebruik ide wizapp......kan de tv dus lekker uitblijven.....alleen jammer dat niet alle mappen zichtbaar zijn.....(ligt niet aan de remote app overigens).........wist ik maar waar het aan lag.. violent1

Dark
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one