Lets Party op 21 juli 2012

Gestart door Whisper.nl, juni 02, 2012, 22:06:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op juli 16, 2012, 18:42:42
Wie komen er allemaal?

Even iets naar boven scrolen Rene :-)

Citeer
Even een update:

Aanwezig op 21 juli 2012:

Rene
Jowa
Zoldar.


Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Ik heb cd's uitgezocht waarvan ik hoop dat ze niet bekend zijn bij de anderen, een tas vol.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

#64
l.o.l., ik heb al drie stapeltjes klaar liggen die jij vast niet kent.  HB

Lekker weer een wereldreis maken.

Ik krijg er nu zin in.   :yes:

Groet Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Heel veel plezier morgen  hello hello hello, ik wou dat ik er bij kon zijn. nopompom nopompom nopompom
Wellicht de volgende keer weer pompom pompom pompom

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op juli 20, 2012, 22:08:46
Heel veel plezier morgen  hello hello hello, ik wou dat ik er bij kon zijn. nopompom nopompom nopompom
Wellicht de volgende keer weer pompom pompom pompom

Een keer op maandag niks te doen. ??

Bij deze.

Groet whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Ik hou het in gedachten, maar maandag is voor mij gewoon een drukke werkdag met veel afspraken, maar nogmaals...als ik een keer in de gelegenheid ben dan hoor je het van me pompom

lo

Veel plezier morgen mannen! Enjoy  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Janver

Hier kan uw reclame staan!

Whisper.nl

Oeps,

HLP Er heerst een virus en dit keer geen update virus.

Helaas werd er op heel korte termijn door Jowa en Zoldar afgezegd.
Kinderen en vrouw ziek.  Alle begrip hiervoor.
Ik kan me best voorstellen dan na zo'n gebroken nacht het niet fijn is om dan ook nog eens op pad te moeten
Er je zorg gaat natuurlijk uit naar je kind en partner.

Een man van de klok die Rene.
Precies om 11.00 uur kon ik Rene begroeten die een flinke tas bij zich had met een hele stapel cd's.
Ik had ook al drie stapeltjes klaar gelegd met mijn meest favoriete muziek.

Onder het genot van een kopje koffie en het luisteren naar Agunama even bijpraten.
We hadden al eerder kennis gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=JIKLZMQKJ-o

Veelvuldig (af)gewisseld van de diverse muziek smaken.
Oliver Santi kwam langs met Tai Chi en Tai Chi too.
Tibetaanze zang met Tibetaanse hoorn.
http://www.youtube.com/watch?v=fHnGYbFV7jY&feature=relmfu

Een live concert I Muvrini
http://www.youtube.com/watch?v=xuX7Ia_GFBE&feature=related

Michal Hromek ( de Tjech die Ierse muziek maakt)
http://www.youtube.com/watch?v=WdEMhq7KQmA&feature=related

Enz. enz.

Rene had ook een aantal prachtige cd's mee.
Blues in zijn puurste vorm.
Klassiek Bach no.7
Country
enz

Rene zou jij deze rij eventueel willen aanvullen met de namen. ??

We hebben wel raakvlakken met de muziek maar toch weer net even anders.

Maar de grootste gemene deler is toch wel het genieten van mooie muziek dat op de set prima wordt weergegeven.

Eigenlijk was de dag weer te kort om al dat moois te (be) luisteren.

Ik maak zeker van de gelegenheid gebruik om bij jou langs te komen als de luisterruimte klaar is.

Groet Whisper  byebye



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Ik zal morgen een aanvulling maken. Geen Bach maar van Beethoven, de 7e met als dirigent van Karajan, opname uit 1962. Morgen meer.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Zaterdagmorgen 09:15 de auto gestart en de reis begonnen naar Ede. De weg ernaar toe is mij niet geheel onbekend, heb 4 jaar in Wageningen op school gezeten dat is dezelfde route. Om 11:00 precies belde ik aan bij Hans. De ontvangst was hartelijk, net als in 2010 toen ik voor de eerste keer bij Hans kwam luisteren. Direct maar begonnen met koffiedrinken en kennismaken met vrouw en dochters.
Sinds 2010 heeft Hans zijn set nogal veranderd. Een andere versterker, andere luidsprekers en andere bekabeling. Hans had een Accuphase, nu nog steeds maar een groter model, de E305.  Ziet er indrukwekkend uit met 2 grote VU meters erop, mooi spul. De Roger luidsprekers zijn vervangen door Totem Sttaf. Deze hebben duidelijk meer body, klinken gewoon erg goed. Het zijn geen joekels van luidsprekers maar er komt een groot geluid uit meer dan dat je verwacht. Hans heeft nu Nord-Ost bekabeling en is daar zeer tevreden mee. De set klinkt goed met veel detail, dat mag ik wel. Ik zou goed met deze set kunnen leven. Een wens van Hans is een andere cd-speler. Niet dat dit nu beter zal klinken, de Marantz L11 is een hele goede, maar voor het bijpassende Accuphase uiterlijk. Hij heeft een paar hele mooie op het oog. Nog even over de Marantz L11, een wat oudere erg  mooie speler die heel soepeltjes  werkt.
We hebben naar veel muziek geluisterd, tot 4 uur, alleen onderbroken door het eten van diverse lekkere broodjes. Wel jammer dat de rest van de mensen die zouden komen verhinderd waren door familiair ongemak.  Alle windrichtingen in de muziek zijn voorbij gekomen. Onze voorkeuren liggen nogal uit elkaar maar er zijn ook raakvlakken, in het bijzonder de blues. Muziek uit Corsica, Tibet, China, Portugal, TsjechiĆ« het kwam allemaal voorbij. Muziek uit die landen komt uit Hans zijn favorietenkast, er zitten pareltjes tussen. Er kwamen ook 2 cd's uit het STS Digital repertoire uit die kast, door mij Fritz muziek genoemd. Dat klinkt goed, maar niet mijn geluid. Het is mij te. Er staat wel mooie muziek op.
Ik had een tas(je) vol meegenomen, de volgende.

Als je met muziek bezig bent gaat de tijd snel, het was zomaar 4 uur. Het was een mooie luisterdag,veel nieuwe muziek gehoord op een heel mooie en goed klinkende set. Die bestaat uit: CD-speler...Marantz L11; versterker...Accuphase E305; luidsprekers...Totem Sttaf.
                                                                                                                   
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Goed om te horen hello hello hello
@Renes59: wil je Lightnin Hopkins meenemen 25 aug?