Marantz 1060 Tankje

Gestart door HAL9000, juni 01, 2012, 19:33:49

Vorige topic - Volgende topic

HAL9000

Revisie  van  de  marantz  1060.

Alle  elko's  vervangen inclusief  de  Grote buffers.  Paar  corrosieve  transistoren  verwijderd,  schakelaars  schoongemaakt.   HB
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

jantje Beton

Goedenavond Hal,

Allereerst vond ik het heel leuk eindelijk kennis met je gemaakt te hebben.

Had geeneens de tijd om een nieuw topic te openen, en ik zie al foto's verschijnen van mijn kleine stoffige tankje.

Hij klonk al goed en het gaat alleen maar beter worden.

Als ik hem kom halen zou ik graag "geen haast hoor' eens naar de wat zwaarder jongens willen luisteren, even wat meer tijd voor reserveren. 'die 1150 stond na een dag al weer op gereserveerd wat een belangstelling voor vintage tegenwoordig'

Nog mijn excuus voor de late aankomsttijd op het huisadres, ik had de reistijd veel te te optimistisch ingeschat.

Nu nog en bijpassend tunertje er bij versieren en ik ben helemaal in business.

HAL9000

nee hoor geen  probleem, randstad  is  nu eenmaal  ongelofelijk  druk en nu de  maastunnel  is  afgesloten  nog  veel erger.

De  1060  kan  in ieder  geval weer opgehaald  worden.  HB

jon

Cornelis1921

:-( :-( :-( :-( Het is jammer dat mijn oude PM1030, na een buy out eigendom van mijn broer, door de laatste is afgevoerd met onbekende bestemming. Ik had al contact opgenomen met HAl voor een eventuele revisiebeurt daar ik de waan was dat hij nog in berging ons moeders stond... Helaas geen spoor van de PM1030, broer heeft zich teruggetrokken achter de dijken... stupid
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jantje Beton

Citaat van: HAL9000 op juni 01, 2012, 20:34:31
nee hoor geen  probleem, randstad  is  nu eenmaal  ongelofelijk  druk en nu de  maastunnel  is  afgesloten  nog  veel erger.

De  1060  kan  in ieder  geval weer opgehaald  worden.  HB

jon

Prachtig leuk ook die foto's Jon,

Ik bel je snel even voor een afspraak !

Amsterdam lijkt wat dat betreft wel op Rotterdam, Berlagebrug plus de Schellingwouderbrug afgesloten, dit gaat vast weer maanden duren.

HAL9000

Citaat van: jantje Beton op juni 02, 2012, 12:09:13
Prachtig leuk ook die foto's Jon,

Ik bel je snel even voor een afspraak !

Amsterdam lijkt wat dat betreft wel op Rotterdam, Berlagebrug plus de Schellingwouderbrug afgesloten, dit gaat vast weer maanden duren.

we  wonen zelfs  in een soortgelijke  buurt  :schater:  Amsterdam  is  hetzelfde  alleen wat  ouder.

SB_Marantz

8-)
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

jantje Beton

Van wat betreft de 1060, je heb weer een knap stukje werk verricht Jon, wat een krachtig zuiver powervol bakkie zeg.  hello

Mocht je de service manual nodig hebben van de 2216 zonder de toevoeging b, ik heb hem gevonden !