PM16 met Marantz cd speler?

Gestart door Cobraatje, mei 26, 2012, 00:27:12

Vorige topic - Volgende topic

Cobraatje

Thx Wim, ga ervan uit dat stereo nu klaar is.
Nu nog een AV processor en dan ben ik helemaal klaar(voor een tijdje :roll:). Normaal gesproken zou ik uit de Onkyo en Integra hoek blijven(vind de Onkyo's die ik tot nu toe gehoord heb teveel ik your face geluid en spuuglelijk om te zien), maar door jouw ervaringen met Integra staat deze weer op mijn lijstje.

WimPeu

Integra heeft niet de Onkyo sound die ik ken van de 808 en 3008. De Integra Pre is een stuk warmer kwa geluid. Verbaasde mij ook nogal. Je kunt er veel langer naar luisteren zonder dat het gaat vermoeien. Weet niet waar je woont maar je bent welkom voor een demo bij mij thuis.  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cobraatje

Citaat van: WimPeu op juni 01, 2012, 09:12:54
Integra heeft niet de Onkyo sound die ik ken van de 808 en 3008. De Integra Pre is een stuk warmer kwa geluid. Verbaasde mij ook nogal. Je kunt er veel langer naar luisteren zonder dat het gaat vermoeien. Weet niet waar je woont maar je bent welkom voor een demo bij mij thuis.  :yes:
Dank je voor het aanbod Wim, waardeer ik zeer. Zal ik zeker gebruik van gaan maken.
Ik woon in Drenthe en kom voor mijn werk veel in Hoogeveen en Emmen. Volgens mij zitten wij niet zover bij elkaar uit de buurt.

Cobraatje

Nu ruim anderhalf week met de cd14 met de pm16 gespeeld.
Moet zeggen, dat is toch een genot om naar te luisteren. Vervelend dat er af en toe voetbal e.d. was, waar naar gekeken moet worden  8-).
Het geluid heeft tav van mijn Original CD A8T een warmere sound en de instrumenten(aanraken van een snaar e.d.) en stemmen zijn beter te horen. Er is meer emotie in de muziek. Wel opvallend dat de CD A8T ook tav de cd14, zijn mannetje staat. 

MadVillain

Toe maar de cd14 voor een heeeel mooie prijs. Ik had er destijds 700,- voor neergelegd :-)

Direct een heel goede speler! Veel plezier ervan

JohnWx

Citaat van: WimPeu op juni 01, 2012, 09:12:54

komt door je kabels  shutup 8-) :-D :schater:

ik zou zeggen titanium met een vleugje zilver en andere stekkers op je stroom en het is weer Onkyo (wel no name maar high end nivo)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject